کد خبر: ۸۷۳۲۲
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۴/۲۵

زیرمجموعه تبرک درج نماد شد/ افزایش ۵۵ درصدی سود

زیرمجموعه تبرک درج نماد شد/ افزایش ۵۵ درصدی سود

شرکت نوش پونه مشهد در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس درج و توانست طی ۳ ماه نخست سال ۱۱۰ ریال سود محقق کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۵ درصدی داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت نوش پونه مشهد که هلدینگ غذایی تبرک مالک 99.8 درصدی آن محسوب می شود، با نماد معاملاتی "غپونه" در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر و زیر گروه سایر محصولات غذایی به عنوان دویست و بیست و هفتمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس درج شد.

این شرکت 64.1 میلیارد تومانی هفته گذشته صورت های مالی دوره 3 ماهه نخست سال جاری (حسابرسی نشده) را منتشر کرد که طبق آن توانسته 110 ریال سود محقق کند که نسبت به سود 71 ریالی در مدت مشابه سال گذشته افزایش 55 درصدی داشته است.

همچنین "غپونه" 8769 تن انواع محصولات در این مدت تولید کرده که نسبت به مدت مشابع سال قبل 21 درصد کاهش داشته و بیش از 10 هزار تن از انواع محصولات را نیز به فروش رسانده که نسبت به 3 ماهه نخست سال 96 دارای تغییر مثبت 5 درصدی است.

مبلغ درامد فروش در 3 ماه سال جاری 52.7 میلیارد تومان بوده که مقایسه با مدت مشابه سال قبل حکایت از افزایش 34 درصدی درامد است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ