کد خبر: ۸۷۳۴۹
۰:۰ - ۱۳۹۷/۴/۲۶

توضیح مدیرعامل
در گفت و گو با بورس پرس اعلام شد:

توضیح مدیرعامل "های وب " درمورد مجمع سالانه و گزارش حسابرس

مدیرعامل "های وب" در مورد برگزاری مجمع سالانه و زمان ارایه گزارش حسابرس شرکت توضیح داد و از احتمال به تنفس کشیده شدن مجمع پنچ شنبه جاری خبر داد.

ایمان میری در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، در خصوص زمان ارایه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت داده گستر عصر نوین و برگزاری مجمع سالانه ( که برای صبح پنچ شنبه اعلام شده ) اظهار داشت : بعداز ظهر دیروز مذاکرات نسبتا مفصلی با ۵ شریک موسسه حسابرسی اندیشمند تدبیر (بازرس قانونی و حسابرس "های وب") در خصوص اخذ پیش نویس گزارش و زمان صدور گزارش حسابرسی برگزار شد.

وی ادامه داد: ٣ نفر از شرکای موسسه مزبور که در سالهای ٩۴و ٩۵ و شش ماهه اول ٩۶ صورت های مالی شرکت را حسابرسی کرده بودند و از وضعیت شرکت و نحوه فعالیت آن کاملا مطلع بودند، آمادگی خود را برای اظهارنظر اعلام کردند اما بر اساس تصمیم سازمان بورس که در ابتدای امسال گرفته شده بود، در حال حاضر تا زمان تعیین تکلیف نهایی از جانب بورس، اجازه صدور و امضای گزارش را ندارند.

این مقام مسئول افزود: دو شریک دیگر که از طرف بورس مجاز به صدور و امضای گزارش حسابرسی هستند با توجه به لزوم آشنایی کامل با شرکت و فعالیت های آن طی این مدت کوتاه، اعلام کردند نیازمند زمان بیشتری برای اظهارنظر هستند.

میری ادامه داد: بنابراین باتوجه به عدم دریافت پیش نویس گزارش و در صورت آماده نشدن گزارش حسابرس و بازرس قانونی امکان تشکیل مجمع سالانه و اتخاذ تصمیم در خصوص دستور جلسات میسر نخواهد بود و به ناچار  مجمع با تنفس مواجه خواهد شد.

به گفته وی امروز قطعا با سازمان بورس در این خصوص هماهنگی صورت خواهد گرفت و نتیجه از طریق کدال به سهامداران اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ