کد خبر: ۸۷۳۶۳
۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۴/۲۶

واکنش ناطق‌نوری به پیشنهاد مذاکره با آمریکا ؛ حرام نیست

واکنش ناطق‌نوری به پیشنهاد مذاکره با آمریکا ؛ حرام نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: پیشنهاد مذاکره با آمریکا ممکن است عملی و به مصلحت کشور نباشد، ولی کسانی از سر دلسوزی پیشنهادی را مطرح کنند، حرام نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی‌اکبر ناطق‌نوری در پاسخ به سوالی درخصوص سخنان اخیر رهبرانقلاب و رئیس‌جمهور مبنی بر ایستادگی ملت ایران در مقابل آمریکا و نامه برخی فعالان سیاسی برای مذاکره با ترامپ به مهر گفت:نسبت به درایت رهبرانقلاب برای عبور از بحران اعتماد کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد برخی فعالان سیاسی برای مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی ممکن است عملی و به مصلحت کشور نباشد، ولی اینکه کسانی از سر دلسوزی پیشنهادی را مطرح کنند، حرام نیست و بدیهی است تصمیم‌گیری و صلاحدید در چنین مواردی بر عهده رهبری معظم انقلاب است که خوشبختانه اشراف کامل بر سیر تحولات دارند.

ناطق نوری ادامه داد: درباره سیاست خارجی و چالش‌های پیش‌رو باید همه ملت به دلیل عزت و شرف کشورمان، با وحدت واقعی و دست در دست یکدیگر، به درایت رهبر انقلاب و ظرفیت‌های بی‌بدیل این کشور برای عبور از بحران اعتماد کنیم. فراموش نکنیم مقدمات و شرایطی که در سال‌های قبل بوجود آمد، از جمله وساطت کشور عمان و اجازه رهبر انقلاب به کارگزاران نظام برای مذاکره با آمریکا که سنگ بنای توافق تاریخی برجام شد، یکی از تدابیر دقیق نظام بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ