کد خبر: ۸۷۳۶۹
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۴/۲۶

پاسخ فوری
بعد از توقف امروز نماد رخ داد:

پاسخ فوری" پارس" به رشد ۲۰ درصدی / آمار فروشندگان با خروج ۱۸ درصدی

پتروشیمی پارس بعد از توقف امروز نماد به علت رشد ۲۰ درصدی قیمت، پاسخ فوری و کلیشه ایی داد تا در اولین فرصت و شاید قبل از برگزاری مجمع سالانه یکشنبه آینده به تابلو بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی پارس چهارشنبه گذشته با عرضه اولیه 300 میلیون سهم و کشف قیمت 2400 تومانی وارد بورس شده، در میانه معاملات امروز و بعد از معامله بیش از 36 میلیون سهم و صف خرید 104 میلیون سهمی، با توقف نماد به علت رشد بیش از 20 درصدی قیمت سهام در 5 روز کاری روبرو شد.

در این رابطه، مدیران "پارس" که از قبل از موضوع توقف خودکار نماد به علت نوسان بیش از 20 درصدی قیمت سهام مطلع بودند، بلافاصله بعد از توقف نماد اقدام به توضیح کلیشه ایی کردند تا با توجه به برگزاری مجمع سالانه  (ساعت 10 یکشنبه 31 تیر)،امکان بازگشایی نماد فراهم شود.

این شرکت اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی 12/9/6/3 ماهه منتهی به 29 اسفند 96 ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر متاثر از وضعیت عرضه و تقاضا بوده است.

در این میان بررسی ها نشان می دهد در حالی روز عرضه بیش از 182 هزار و 91 سرمایه گذار ( شامل 180,803 حقیقی و 1,288 حقوقی ) قادر به خرید این سهم شدند که طی 5 روز کاری اخیر در مجموع حدود 18 درصد از خریداران روز اول شامل 32 هزار و 254 حقیقی و 139 حقوقی حاضر به فروش شدند که بیشتر آمار مربوط به امروز با 22 هزار و 711 حقیقی و 105 حقوقی بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ