کد خبر: ۸۷۳۷۱
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۴/۲۶

رویداد با اهمیت یک بانک و 4 شرکت اعلام شد

رویداد با اهمیت یک بانک و 4 شرکت اعلام شد

بانک انصار، تولید دارو، پارس دارو، پتروشیمی مبین و سرمایه گذاری مسکن پردیس از رویدادی با اهمیت خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز که با سیر نزولی قیمت سهام اکثر شرکت ها و شاخص بورس همراه شده ، بانک انصار، تولید دارو، پارس دارو، پتروشیمی مبین و سرمایه گذاری مسکن پردیس از رویدادی با اهمیت خبر دادند. 

بانک انصار که با سرمایه هزار میلیارد تومانی در بورس حضور دارد ، از تعدیل منفی 15.6 درصدی پیش بینی سود سال مالی اسفند 96 به دلیل اعمال ذخیره مطالبات غیر جاری توسط بانک مرکزی خبر داد.

تولید دارو هم بابت مطالبات از شرکت پخش قاسم ایران اقدام به دریافت 15 میلیارد تومان اوراق اخزا و واگذاری آن برای تامین بخشی از بهای مواد اولیه تولید کرده که تاثیری در پیش بینی سود هر سهم سال مالی 97 نخواهد داشت .

پارس دارو هم از کاهش 23 درصدی سود سال مالی اسفند قبل ( از 1039 به 799 ریال ) خبر داد و اعلام کرد با توجه به فروش های انجام شده در ماه های پایانی سال به شرکتهای پخش، ذخیره تخفیفات شناسایی و در حسابها منظور شده است.

سرمایه گذاری مسکن پردیس هم درخصوص عقد قرارداد مشارکت در ساخت و احداث 836 واحد مسکونی با زیربنای کل 139672 متر مربع در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر با شرکت تعاونی مسکن شماره دو کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران توضیحاتی تکمیلی داد.

براین اساس، طبق مفاد قرارداد فی مابین،زمین مذکور به همراه پروانه ساختمانی به عنوان آورده شرکت تعاونی کارکنان مترو تهران و انجام کلیه عملیات اجرایی و کارآگاهی و همچنین هزینه های ساخت کل مستحدثات و محوطه سازی به عنوان آورده شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس است. مدت زمان اجرای قرارداد 44 ماه از زمان ارائه پروانه ساختمانی توسط شرکت تعاونی مترو تهران و محل اجرای پروژه نیز در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر واقع در تهران بزرگراه رسالت خیابان شهید اولیایی ضلع جنوبی محوطه پردیس مترو تهران خواهد بود.

قدرالسهم طرفین از واحدهای احداث شده برای هر دو طرف قرارداد به صورت برابر ۵۰ درصد است،همچنین طبق برآوردهای صورت گرفته بهای تمام شده، فروش پروژه و سود پروژه به ترتیب برابر با 221.1 میلیارد تومان،299.6 میلیارد تومان و 78.4 میلیارد تومان پیش بینی می شود. با توجه به اینکه عملیات اجرای پروژه از زمان دریافت پروانه ساخت توسط شرکت تعاونی متروی تهران صورت خواهد گرفت لذا پروژه مذکور هیچگونه آثار سود و زیانی در سال مالی منتهی به شهریور ۹۷ نخواهد داشت و شناسایی سود پروژه در سال های مالیاتی با توجه به درصد پیشرفت فیزیکی پروژه و پیش فروش واحدهای مسکونی صورت خواهد گرفت.بدیهی است پروژه مذکور تاثیر بسزایی در رشد روند اجرایی تولید و سودآوری سال های آتی این شرکت خواهد داشت.

پتروشیمی مبین هم در مورد دستورالعمل تنظیم قیمت سرویس های جانبی توضیحاتی به شرح زیر داد:

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ