کد خبر: ۸۷۳۷۴
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۴/۲۶

لغو مجمع بانکی که با زیان 4.4 هزار میلیاردی دردسرساز شده

لغو مجمع بانکی که با زیان 4.4 هزار میلیاردی دردسرساز شده

بانک دی که با زیان انباشته 4.4 هزار میلیارد تومانی سال مالی قبل را بسته ، مجمع سالانه یکشنبه آینده را لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه بانک دی که قرار بود یکشنبه آینده 31 تیر برگزار شود، لغو و تصمیم گیری در خصوص تصویب صورتهای مالی سال گذشته به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، موکول شد.

این بانک 640 میلیارد تومانی حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس که به علت عدم رعایت الزامات دستورالعمل افشای اطلاعات و ماده 141 و عدم افشای صورت های مالی مشمول فرایند تعلیق شده ، 19 اسفند سال گذشته از تحقق زیان سنگین 2 هزار و 109 ریالی (معادل 1.2 هزار میلیارد تومان و دو برابر سرمایه اسمی) خبر داد.

سپس با انتشار گزارش صورت‌های مالی تلفیقی سال مالی قبل در اوایل تیر ، شوک منفی دیگری وارد و اعلام کرد طی 12 ماه سال قبل برای هر سهم 4 هزار و 653 ریال زیان معادل 2.9 هزار میلیارد تومان محقق کرده که نسبت به گزارش قبل و مربوط به سال مالی دو سال،  121 درصد بیشتر است. همچنین زیان انباشته و قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی بیش از 4.4 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

با این اوصاف ، 11 تیر نماد این بانک بعد از حدود دو سال توقف باز شد و طی آن هر سهم آن با سقوط بیش از 50 درصدی از 140 تومان 29 تیر 95 به حدود 70 تومان رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ