کد خبر: ۸۷۳۸۲
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۴/۲۶

افزایش قیمت مسکن مستأجران را به شهرهای اقماری تهران می کشاند
نایب‌ رئیس اتحادیه املاک استان تهران:

افزایش قیمت مسکن مستأجران را به شهرهای اقماری تهران می کشاند

نایب‌ رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه رشد قیمت مسکن باعث شده مستأجران به فکر مهاجرت به شهرهای اقماری تهران بیفتند، گفت: این مهاجرت موجب ایجاد مشکلات اجتماعی و حمل‌ونقل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسام عقبایی با ذکر این نکته که رشد قیمت مسکن در تهران باعث شده مستأجران به فکر مهاجرت به شهرهای اقماری تهران بیفتند به ایسنا گفت: این مهاجرت موجب ایجاد مشکلات اجتماعی و حمل‌ و نقل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در ماه‌های اخیر قیمت مسکن و اجاره در تهران رشد زیادی داشته است، افزود: کرج، شهریار، پردیس، رودهن و شهرهای دیگر اطراف تهران مقصد این مستأجران هستند و در آینده با توجه به رفت‌وآمد این افراد به محل کار در تهران، شاهد مشکلات جدیدی خواهیم بود.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش 50درصدی شاخص اجاره‌بهای مسکن در تهران ادامه داد: در حال حاضر مستأجران امکان پرداخت رقم‌های غیرمتعارف اجاره‌بها را ندارند و هرچه به مرداد نزدیک‌تر می‌شویم، رشد اجاره‌بها ملموس‌تر می‌شود.

عقبایی گفت: خیلی از مستأجران به دلیل این رقم‌های نامتعارف، هنوز در حال گردش در بازار هستند که آیا می‌توانند خانه مدنظر را با قیمت متعادل پیدا کنند یا مجبور می‌شوند به افزایش قیمت مالکان تن بدهند بنابراین در شرایط فعلی، بازار اجاره ملتهب بوده و لازم است دولت حرکتی کوتاه‌ مدت در این بخش از طریق تسهیلات ویژه به بعضی دهک‌های مستأجر انجام دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ