کد خبر: ۸۷۳۹۷
۹:۵ - ۱۳۹۷/۴/۲۷

زمان واگذاری شرکت های وابسته به نیروهای مسلح مشخص شد
رییس سازمان خصوصی سازی:

زمان واگذاری شرکت های وابسته به نیروهای مسلح مشخص شد

رییس سازمان خصوصی سازی با اشاره به جلسه ای با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره واگذاری بنگاه های اقتصادی،از آغاز اقدام های اجرایی این واگذاری طی چند ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، میرعلی اشرف پوری حسینی در نشست خبری با موضوع خصوصی سازی و آینده آن در ایران به ایرنا گفت: بخشی از سهام بنگاه های اقتصادی نیروهای مسلح متعلق به صندوق بازنشستگان است که سهم دولت یا وزارت دفاع نیست که آن را بفروشد.اقدام های سازمان خصوصی سازی درباره این صندوق ها شامل موارد عدم بنگاهداری صندوق ها،عدم ورود به مرحله انتخاب مدیران عامل و باقی ماندن در حد سهامداری است.

وی با اشاره به اینکه این خواسته هنوز به طور کامل محقق نشده،افزود: البته سازمان خصوصی سازی نظارت می کند که این صندوق ها به حالت سهامداری برگردند.بجز صندوق های بازنشستگی، سهام برخی شرکت ها به طور کامل دولتی و مربوط به وزارت دفاع است. این وزارتخانه فهرستی از این شرکت ها را تهیه کرد که بخشی از آن را خود می فروشد و بقیه را به سازمان خصوصی سازی معرفی کرد.

بنابراین گزارش، آخرین روزهای دی ماه 96 امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفته بود، مسئولیت واگذاری بنگاه های اقتصادی از طرف مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح واگذار شده و ستاد کل در همه زیرمجموعه، این موضوع را دنبال می‌کند تا این نیروها از کارهای اقتصادی غیرمرتبط به هر دلیل، خارج شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ