کد خبر: ۸۷۴۱۶
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۴/۲۷

توقف نماد پنجمین شرکت جدید سال / 29 درصد خریداران پیاده شدند
در پایان معاملات امروز رخ داد:

توقف نماد پنجمین شرکت جدید سال / 29 درصد خریداران پیاده شدند

نماد شرکت تازه وارد کشت و دام قیام اصفهان امروز به دلیل برگزاری مجمع بسته شد و حدود 29 درصد از خریداران با کسب بازدهی 10 درصدی از پنجمین شرکت جدید سال پیاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کشت و دام قیام اصفهان که پنجمین عرضه اولیه سال جاری محسوب می شود، در پایان معاملات امروز با توقف نماد و خروج حدود 29.5 درصد خریداران روز اول روبرو شد.

علت این رویداد ناشی از برگزاری مجمع سالانه این شرکت 35 میلیارد تومانی در یکشنبه آینده 31 تیرماه و تصویب صورت های مالی اسفند 96 است که در محل شرکت واقع در اصفهان برگزار خواهد شد.

بررسی های بورس پرس نشان می دهد این شرکت که دوشنبه 25 تیر با عرضه 10 درصد از سهام و کشف قیمت 2369 ریال وارد بازار دوم معاملات فرابورس و توسط 116 هزار و 786 حقیقی و 378 حقوقی خریداری شد ، امروز شاهد خروج 32 هزار و 582 سهامدار حقیقی و 146 حقوقی از ترکیب سهامداری و عدم تمایل به حضور در مجمع سالانه بود.

به این ترتیب با توجه به اقدام به فروش هزار و 874 حقیقی و 9 حقوقی در روز گذشته و آمار امروز فروشندگان، حدود  29.5 درصد خریداران روز اول با بازدهی 10 درصدی از این سهم پیاده شدند.

"زقیام" بعد از پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی غدیر، کشاورزی و دامپروی بینالود و پتروشیمی پارس ، پنجمین شرکت جدید سال محسوب می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ