کد خبر: ۸۷۴۲۲
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۴/۲۷

كنايه رئيسي به دولت درباره اختلال وضعیت بازار ارز و سکه

كنايه رئيسي به دولت درباره اختلال وضعیت بازار ارز و سکه

تولیت آستان قدس در کنایه ای خطاب به دولت اعلام کرد: اگر سال گذشته هشدارهای مهم درباره اثرات سوء‌ نقدینگی کنترل‌نشده را جدی می گرفتید وضعیت بازار ارز و سکه مختل نمی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،ابراهیم رئیسی در صفحه شخصی اینستاگرام با اشاره به جلسه اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای هیات دولت درباره مسائل و مشکلات اقتصادی اعلام کرد: اگر سال گذشته هشدارهای مهم درباره اثرات سوء‌ نقدینگی کنترل‌نشده جدی گرفته می‌شد، بازارهای سکه و ارز این‌گونه مختل نمی‌شد. اکنون نیز نباید زمان را بیش از این از دست داد. دولت در نقشه راه اقتصاد که موظف به تهیه آن است، علاج نقدینگی و اصلاح نظام بانکی را در اولویت قرار دهد و با اجرای یک برنامه فوری و البته عالمانه، جلوی آسیب‌ دیدن بیشتر را بگیرد.

وی افزود: مردم انتظار به حقی دارند که کار و انگیزه و روحیه مسئولان، قبل و بعد از این جلسه تفاوت محسوسی داشته باشد و اثر آن را در افزایش تحرک مسئولان و شبانه‌روزی شدن تلاش‌ برای حل مشکلات ببینند.بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب به بسیج همه ظرفیت‌ها برای کمک به دولت در جهت ایجاد گشایش در زندگی مردم، همه دستگاه های غیردولتی و عمومی نیز خود را به همکاری با دولت برای افزایش کارآمدی و حل مشکلات موظف می‌دانند.

رییسی تدبیر عالی رهبری در تأسیس شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی با حضور رؤسای سه قوه و مسئولان اقتصادی قوا را نشانه دیگری از کمک بی‌سابقه به دولت برای عبور از مشکلات دانست و گفت: مشکلات کنونی اقتصاد ریشه در مسائلی چون فشار نقدینگی و نظام بانکی دارد و ربطی به فشارهای خارجی ندارد. این اشکالات که زندگی و کسب و کار مردم را مختل می کند، از گذشته وجود داشته و منشأ مدیریتی دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ