کد خبر: ۸۷۴۳۰
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۴/۲۷

تبعات عدم پرداخت طلب ۴‌ هزار‌ میلیاردی صنعت دارو از دولت
یک مقام مسئول مطرح کرد:

تبعات عدم پرداخت طلب ۴‌ هزار‌ میلیاردی صنعت دارو از دولت

رئیس سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی با اشاره به اینکه صنعت دارو ۴ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است، گفت: اگر دولت بدهی‌ها را پرداخت نکند، تولیدی وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرامرز اختراعی با اشاره به اینکه صنعت دارو 4 ‌هزار ‌میلیارد تومان از دولت طلبکار است به ایلنا گفت: اگر دولت بدهی‌ها را پرداخت نکند، تولیدی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه شرکت‌های مواد مؤثره و بسته‌بندی 1.2 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارند،افزود: کل صنعت دارو نیز تقریبا 4 ‌هزار ‌میلیارد تومان از دولت طلب دارد و این مطالبات موجب شده صنعت تولید داروی به صورت زنجیره‌ای از بخش‌های مختلف طلب داشته باشد بنابراین مطالبات زنجیره‌ وار ادامه پیدا می‌کند.

اختراعی ادامه داد: اگر به این زنجیره 4 ‌هزار ‌میلیارد تومان تزریق شود، بدهی‌ها صاف می‌شود، حتی بخش فعالیتی که در انتهای زنجیره است حدود 1.2 هزار میلیارد تومان طلب دارد. این مطالبات بیش از 15 ماه است که پرداخت نشده و ممکن است پرداختی هم صورت گرفته باشد اما چون سندی جاری است، باز مطالبه جدیدی به وجود می‌آید. دولت در این سال‌ها با منابع صنعت کار کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ