کد خبر: ۸۷۴۹۵
۰:۸ - ۱۳۹۷/۴/۳۱

عملکرد ۱۲ ماهه بانک بورسی تعلیق شده و لغو مجمع امروز

عملکرد ۱۲ ماهه بانک بورسی تعلیق شده و لغو مجمع امروز

با انتشار گزارش عملکرد تلفیقی حسابرسی شده ۱۲ ماهه ۹۶ بانک ملت، در آمدهای مشاع و غیرمشاع و هزینه مطالبات مشکوک الوصول نسبت به گزارش حسابرسی نشده بررسی و مقایسه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملت در حالی مانند دیگر بانک ها اقدام به لغو مجمع سالانه صبح امروز کرده که گزارش عملکرد تلفیقی حسابرسی شده 12 ماهه 96 را منتشر کرد.

براین اساس، سودآوری "وبملت" با سرمایه 5 هزار میلیارد تومانی با افت نسبت به گزارش حسابرسی نشده مواجه شده که عمده دلیل آن مربوط به افزایش هزینه ها و کاهش درآمدهای غیرمشاع است.

این در حالی است که درآمدهای مشاع بانک در گزارش حسابرسی شده با رشد حدود 2 درصدی مواجه شده و با توجه به عدم تغییر در سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری شاهد افزایش 28 درصدی سهم بانک از درآمدهای مشاع هستیم.

با این حال افت 17 درصدی نتیجه مبادلات ارزی در بخش درآمدهای غیر مشاع و افزایش 10 درصدی هزینه مطالبات مشکوک الوصول کاهش سودآوری در گزارش حسابرسی شده نسبت به حسابرسی نشده را به همراه داشته است.

بنابراین گزارش، بانک 5 هزار میلیارد تومانی ملت که از 28 تیر برای برگزاری مجمع سالانه امروز با توقف نماد روبروست،به دلایل عدم ارائه گزارش هیئت‌ مدیره به مجمع و اظهارنظرحسابرس در مورد آن و عدم ارائه اطلاعات جدول زمانبندی پرداخت سود نقدی پیشنهادی توسط هیئت مدیره مشمول فرایند تعلیق شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ