کد خبر: ۸۷۵۳۵
۱۲:۳ - ۱۳۹۷/۴/۳۱

هشدار فرانسه و آلمان به ترامپ درباره لغو تعرفه ها
در اجلاس G20 اعلام شد:

هشدار فرانسه و آلمان به ترامپ درباره لغو تعرفه ها

نمایندگان فرانسه و آلمان در مورد تعرفه‌های آمریکا هشدار داده و اعلام کردند: هر دو توافق کردیم واشنگتن باید گام اول را بردارد و تعرفه‌ها را لغو کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز،پیش از آغاز اجلاس جان‌کلود جانکر رییس کمیسیون اروپا با ترامپ در چهارشنبه هفته جاری، وزیر مالی فرانسه و گروه‌های صنعتی آلمان در مورد تعرفه‌های آمریکا به این کشور هشدار دادند.

گروه‌های صنعتی آلمان هشدار دادند تعرفه‌هایی که آمریکا اخیرا وضع یا اعمال کرده، احتمال دارد به خود آمریکا لطمه بزند.

برونو لو ماریه وزیر مالی فرانسه نیز در اجلاس وزیران مالی G20 گفت: اتحادیه اروپا نمی‌تواند بدون اینکه ابتدا آمریکا تعرفه‌های فولاد و آلومینیوم را لغو کند، با این کشور در مورد قرارداد تجارت آزاد مذاکره کند.هیچ اختلاف نظری بین فرانسه و آلمان در مورد زمان و چگونگی آغاز مذاکرات تجاری با ایالات‌متحده وجود ندارد. هر دو توافق کردیم واشنگتن باید گام اول را بردارد و تعرفه‌ها را لغو کند.

دیتر کمپف رییس اتحادیه صنعت آلمان (بی‌دی‌آی) هم  در مصاحبه با ولت‌ام‌سونتنگ گفت: تعرفه‌هایی که با پوشش امنیت ملی آمریکا معرفی شده‌اند باید از بین بروند.جانکر در دیدار با ترامپ باید به صراحت بگوید ایالات‌متحده با وضع تعرفه بر خودرو و قطعات خودرو به خود آسیب می‌زند.صنعت خودروی آلمان بیش از ۱۱۸ هزار نفر را در ایالات‌متحده استخدام کرده و ۶۰ درصد آن‌چه آنها تولید می‌کنند به کشورهای خارج از آمریکا صادر می‌شود.اروپا نباید اجازه دهد مورد اخاذی قرار بگیرد و باید در آمریکا ، ظاهری با اعتماد به نفس بگیرد.

اریک شوایتزر رییس اتاق بازرگانی و صنعت آلمان هم گفت: از تلاش‌های جانکر برای ترغیب دولت آمریکا جهت وضع نکردن تعرفه بر واردات خودرو اروپا، استقبال می‌کند.بحث این است که این تعرفه‌ها در نهایت همه بی‌اساس هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ