کد خبر: ۸۷۵۴۶
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۴/۳۱

هنوز نتوانستیم بیگانه دیتا های تلگرام را حذف کنیم

هنوز نتوانستیم بیگانه دیتا های تلگرام را حذف کنیم

رئیس سازمان پدافند غیرعامل درباره بیگ دیتاهای تلگرام گفت: نتوانستیم آنها را حذف کنیم و دشمنان می‌ توانند از اطلاعات موجود این داده‌ها سوء استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، غلامرضا جلالی گفت:هنوز نتوانستیم بیگ دیتاهای تلگرام را حذف کنیم و دشمنان می‌توانند از اطلاعات موجود این داده‌ها استفاده کنند که این اطلاعات تسلطی به دشمن می‌دهد تا مسائل جامعه را بهتر رصد کنند.

وی افزود: عمده کار و فعالیت پدافند غیرعامل در زمان صلح باید انجام شود، یعنی زمانی که وارد جنگ نشده و کار پدافند، آماده‌سازی برای شرایط تهدید و جنگ است تا مملکت بتواند پایدار باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس برآورد‌هایی که در سال گذشته داشتیم، احتمال می‌دادیم در سال جاری با یک‌ سری مشکلات از قبیل ارز و اقتصاد روبه‌رو شویم که این مشخص می‌کند رفتار دشمنان قابل پیش‌بینی بوده است، پس باید سناریو‌های مختلفی را که دشمن می‌تواند علیه ایران به‌ کار گیرد بررسی و برای آن راهکار مقابله انتخاب کنیم.

جلالی گفت: در سایبر هم چنین ساختاری پیش‌بینی شده و در این حوزه با مفهوم ضدانقلاب فارسی‌زبان روبه‌رو هستیم که محتوای فارسی تولید می‌کنند، درحالی‌که در ایران حضور ندارند، اما موجب التهاب در جامعه می‌شوند. یکی از دوستان می‌گفت بر اساس بررسی‌ها، مشخص شده گروه‌های مختلف برای موضع‌گیری و جهت‌گیری در صفحات مسئولان شکل گرفته تا بازخوردهای غیرواقعی را به آن ها منعکس کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ