کد خبر: ۸۷۵۴۹
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۴/۳۱

زلزله ۵.۷ ریشتری هرمزگان را لرزاند/آخرین جزئیات

زلزله ۵.۷ ریشتری هرمزگان را لرزاند/آخرین جزئیات

سخنگوی اورژانس از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری صبح امروز در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این زلزله در ۸ کیلومتری عمق زمین به وقوع پیوسته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مجتبی خالدی از وقوع زلزله 5.7 ریشتری در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این زلزله در 8 کیلومتری عمق زمین و ساعت 9:37 دقیقه به وقوع پیوسته و بلافاصله پس از اعلام گزارش گروه های ارزیاب سازمان اورژانس به منطقه اعزام شده‌اند همچنین بالگردهای اورژانس جهت ارزیابی بر فراز آسمان هرمزگان به پرواز درآمده است.

پیش بینی می‌شود با توجه به قدرت و عمق زلزله احتمال آسیب دیدن منازل مسکونی روستایی وجود داشته باشد.12 روستا در منطقه رویدر وجود دارد و میزان جمعیت منطقه حدود ده هزار نفر است، کانون زلزله در مرز دو استان فارس و هرمزگان است.با توجه به ارزیابی به عمل آمده در شهر رویدر هرمزگان، شهرستان لار، و دو روستای دوقبایی و هرمود عباسی هیچ گونه خسارتی نداشته است.

این در حالی است که تا کنون دو پس لرزه با شدت 4.7 ریشتر به وقوع پیوسته است.در بررسی های جدید مشخص شد به ده روستا تاکنون خسارتی وارد نشده است.

وکیل زاده سرپرست مدیریت بحران استان فارس نیز درباره آخرین جزییات این زمین لرزه توضیح داد: گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که به برخی از منازل روستایی آسیب جزیی وارد شده،گروه های امدادی و بیمارستان‌ها در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ