کد خبر: ۸۷۵۶۵
۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۵/۱

واکنش ترامپ به سخنان تند روحانی: مراقب باش و هرگز آمریکا را تهدید نکن

واکنش ترامپ به سخنان تند روحانی: مراقب باش و هرگز آمریکا را تهدید نکن

ترامپ در پاسخ به اظهارات رئیس جمهور ایران درباره تهدید کردن آمریکا هشدار داد و اعلام کرد: هرگز آمریکا را تهدید نکن و مراقب باش .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ترامپ در توئیتی که تماما با حروف بزرگ و به نشانه تاکید نوشته شده بود، خطاب به روحانی اعلام کرد: هرگز و هیچ وقت آمریکا را دوباره تهدید نکن، وگرنه از عواقب آن رنج خواهی برد که نظیر آن را کمتر کسی در تاریخ تجربه کرده است. دیگر کشوری نیستیم که حرف‌های دیوانه‌ وار شما از خشونت و مرگ را تحمل کند. مراقب باش.

این واکنش ترامپ به سخنان دیروز روحانی است که گفته بود: جنگ با ایران، مادر جنگ‌ها و صلح با ایران، مادر صلح‌ها است. آمریکا به دنبال اهدافی فرای تحریم است و به آمریکا هشدار داد با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۵/۱
6
5
پاسخ
به ترامپ باید گفت اخه جوجه رنگی اگه تو زرنگ بودی با اون رفقات با مدرنترین تجهیزات نظامی بعد از چند سال در برابر یک گروه شبه نظامی در یکی از فقیرترین کشور های عربی به نام یمن پیروز میشدی نه اینکه مثل خر گیر کنی .درضمن جوجه رنگی زیاد شاخ و شونه نکش والا میبرمت سر چارراه میفروشمت به یه بچه.
» مهدی | ساعت ۲۳:۸ - ۱۳۹۷/۵/۱
0
2
پاسخ
ای ترامپ؛زیادی ترامپ نزن گلویتان فشار میاد..ای مردک.تو نه ایران را می شناسی ونه مردم غیرت مند ایران را.اگرمیخواهی به مردم ایران کمک کنی.اول اون شیطان پرستان کشورت را نجات و بعد آن مهاجران مظلوم مملکتت را.مردم ایران امتحان جنگی خودشان را پس داده اند.پس برو به فریاد خودت برس .ایران پیش کش.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ