کد خبر: ۸۷۵۷۰
۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۵/۱

شرایط خرید سهام

شرایط خرید سهام "وصنعت" توسط "وتوصا" اعلام شد

بورس تهران شرایط خرید سهام سرمایه گذاری صنعت و معدن توسط سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران را تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بورس تهران در حالی دوم تیر شرایط خرید سهام سرمایه گذاری صنعت و معدن توسط سهامدار عمده و 51 درصدی یعنی سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران را اعلام کرده بود که  طبق آن سهامداران خرد "وصنعت" می توانستند به مدت سه ماه اقدام به تصمیم گیری و فروش به قیمت 105 تومانی هر سهم کنند.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران برای امروز اعلام کرد سهامداران حائز شرایط زیر که مایل به فروش سهام خود هستند می توانند تا دوم مهر 97 در نماد "وصنعت2" ، با شرایط زیر اقدام به فروش کنند:

1- آن دسته از سهامداران دارای 5 میلیون سهم و کمتر که در 24 بهمن 96 دارنده سهم بوده اند و پس از این تاریخ اقدام به فروش نکرده و همچنان سهامدار هستند، می توانند اقدام به فروش کنند. فروش غیر از سهامداران فوق تائید نخواهد شد.

2- قیمت جهت فروش به سهامدار عمده 050ر1 ریال است .

3- ارسال سفارش فروش تنها از طریق ایستگاه های معاملاتی کارگزاران و همچنین تکمیل دستور فروش امکان پذیر است.

براساس این گزارش، در جریان معاملات 21 بهمن سال گذشته ، 51 درصد از سهام سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ و معدن‌ معادل 2 میلیارد و 295 میلیون سهم به قیمت پایه هر سهم 190 تومان به ارزش پایه 436 میلیارد تومان و به صورت 30 درصد نقد و باقی اقساط عرضه و از سوی کارگزاری فیروزه آسیا برای سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران خریداری شد که پرجمیعت ترین شرکت بورس ایران از لحاظ تعداد سهامدار بشمار می رود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ