کد خبر: ۸۷۶۷۹
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۵/۳

انتشار فهرست سوم دریافت‌کنندگان ارز هفته آینده

انتشار فهرست سوم دریافت‌کنندگان ارز هفته آینده

براساس مصوبه ستاد اقتصادی دولت مقرر شد فهرست کامل دریافت‌کنندگان ارز به نرخ رسمی در هفته آینده از سوی بانک مرکزی منتشر شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بانک مرکزی،مهدی کسرایی‌پور مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: در جلسه یکشنبه هفته گذشته که به ریاست جهانگیری برگزار شد، موضوع انتشار فهرست کامل دریافت‌کنندگان ارز به نرخ رسمی مطرح و در نهایت مقرر شد در هفته آینده این فهرست مطابق با مصوبه ستاد اقتصادی دولت، از سوی بانک مرکزی اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان این موضوع که تاکنون در دو مرحله فهرست دریافت‌کنندگان ارز به نرخ رسمی از طریق وب‌سایت بانک مرکزی منتشر شده است، افزود: بانک مرکزی صرفا بر اساس ثبت سفارش‌های انجام‌شده و تأیید دستگاه‌های متولی نسبت به تخصیص ارز و متناسب با اولویت مربوطه به تأمین ارز مورد نیاز اقدام می‌کند و در نام و حوزه فعالیت شرکت واردکننده، نوع کالا و خدمت و گروه‌بندی آن دخالتی ندارد.

کسرایی پور با اعلام آمادگی این بانک برای همکاری با دستگاه‌های اجرائی برای انتشار فهرست کامل دریافت‌کنندگان ارز رسمی گفت: بانک مرکزی تاکنون در چارچوب قانون، همکاری لازم را با دستگاه‌های متولی برای انتشار فهرست دریافت‌کنندگان ارز رسمی و تقاضای نهادهای نظارتی برای ارائه اطلاعات مورد نیاز به عمل آورده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ