کد خبر: ۸۷۶۸۴
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۵/۳

چین اجازه پرواز خطوط هوایی آمریکا را لغو می کند

چین اجازه پرواز خطوط هوایی آمریکا را لغو می کند

با اتمام مهلت چین به خطوط هواپیمایی آمریکا مبنی بر اصلاح نام تایوان، این کشور اجازه پرواز به ۳ خط هوایی آمریکا را نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، چین از آمریکا خواسته بود در تارنماهای خطوط هوایی اصلاحاتی در ارتباط با نام تایوان انجام دهد و امروز سر رسید مهلتی است که این کشور به واشنگتن داده بود.با اتمام مهلت چین به خطوط هوایی آمریکا و تامین نشدن خواسته پکن تا امروز ، این احتمال می رود که جبهه تازه ای از رویارویی دو کشور گشوده شود.

گنگ شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین نیز دیروز از آمریکا خواست به اصل یک چین پایبند باشد و از دولت اینک کشور خواست شرکت های هوایی این کشور را وادار کند تا اصلاحات مورد نظر چین را در وب سایت هایشان در ارتباط با نام تایوان اعمال کنند.
گنگ اظهار امیدواری کرد دولت امریکا از این شرکت ها بخواهد در اسرع وقت وب سایت هایشان را اصلاح کنند.

بنابراین گزارش،هواپیمایی چین از مدت ها قبل نامه هایی برای 40 خط هوایی بین المللی نوشته و از آنها خواسته بود که اطلاعات مربوط به تایوان بدون پیوند دادن آن با نام چین را حذف کنند همین موضوع موجب شد که ایرلاین هایی نظیر ایر کانادا، ایر ایندیا و هواپیمایی قانتاس استرالیا این تغییرات را در وبسایت هایشان انجام دهند اما شرکت های آمریکایی تا کنون به این موضوع بی توجهی کردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ