کد خبر: ۸۹۷۴۷
۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۵/۶

علم‌الهدی : قطع صادرات نفت عربستان از باب‌المندب پیروزی ایران است

علم‌الهدی : قطع صادرات نفت عربستان از باب‌المندب پیروزی ایران است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تهدیدات ترامپ علیه ایران توقف صادرات نفت عربستان از تنگه باب المندب گفت: قطع صادرات نفت عربستان از باب‌ المندب پیروزی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، احمد علم‌الهدی دیروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به سخنان روحانی در خصوص صادرات نفت کشور، گفت: آمریکا خواست در برابر این موضع روحانی را تهدید کند و ترامپ گفت چنین و چنان می‌کنیم و نمی‌گذاریم تنگه هرمز کور شود و از 10 جای دیگر راه داریم.

وی افزود: در مقابل تنگه هرمز، تنگه باب المندب است و این‌ها فکر کردند نفت عربستان را از تنگه باب‌المندب صادرات می‌کنند و مشکلی پیش نمی‌آید، اما با قهرمانی در یمن و زدن این ناوچه عربستان اعلام کرد دیگر نفت‌کش‌های را از باب‌المندب و دریای سرخ عبور نمی‌دهد. عربستان سعودی مزدور آمریکا به آمریکا اعلام کرد که اگر تنگه هرمز را ایثارگران قهرمان ایران بستند، قحطی نفت دنیا را فرا خواهد گرفت، این پیروزی ایران است و خداوند این گونه یاری می‌کند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم در جامعه، گفت: پولی که یک فرد به عنوان حقوق در ابتدای ماه می‌گیرد، این پول نماینده یک سبد کالا است که بر اساس آن می‌خواهد زندگی تنظیم کند، اگر محور سبد کالای مردم طلا و ارز شد و آن هم در نوسان قرار گرفت، این فرد چگونه با این درآمد و حقوق زندگی تنظیم کند. اگر در هر جامعه‌ای اقتصاد اینگونه مدیریت شد که محور سد کالا طلا و ارز شد و آن هم در نوسان، این جامعه ساقط شده است، این جامعه بلازده و قحطی زده است. متأسفانه امروز با این مشکل مواجه شدیم و مسئولان باید درمان کرده و این مشکلات را علاج کنند تا مردم از این مشکل نجات دهند. 

وی افزود: مشکل اقتصادی است و خدای ناکرده این موضوع نه نقد به دولت است، نه اهانت به دولت، نه دولت‌ستیزی و نه تخریب مسئولی است. این واقعیت است. مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ