کد خبر: ۸۹۸۱۸
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۵/۷

واکنش طیب نیا به مذاکره با روحانی و احتمال بازگشت به دولت

واکنش طیب نیا به مذاکره با روحانی و احتمال بازگشت به دولت

وزیر سابق اقتصاد درباره گمانه زنی های مربوط به بازگشت احتمالی وی به دولت واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه برخی اخبار منتشره مبنی بر مذاکره با رئیس جمهور بعضاً خلاف واقع بوده و با واقعیت فاصله دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی طیب نیا درباره گمانه زنی برخی رسانه ها از بازگشت وی به بدنه دولت که بعد از حضور وی در دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب مطرح شد ، به ایرنا گفت: آنچه در شرایط خطیر کنونی اهمیت دارد حمایت و پشتیبانی کامل از رئیس‌جمهوری، دولت و بویژه تیم اقتصادی است تا بتوانند با طراحی و اجرای سیاست‌های مناسب به مواجهه کارآمد با تحریم‌های نامشروع و تحمیلی آمریکا بپردازند. تحریم هایی که به زعم دشمنان هوشمندانه طراحی شده و مقابله با آن نیز هوشمندی مضاعفی را می طلبد.

وی ادامه داد: در این شرایط نباید اجازه داد انتشار چنین اخبار تحریف شده ای سبب بروز خلل و سستی در پیشبرد سیاست ها و برنامه های دولت خدمتگزار شود.

وزیر سابق اقتصاد که این هفته عازم حج می شود، خاطر نشان کرد: به عنوان یک شهروند از همه اصحاب رسانه و فعالان اقتصادی و کارشناسان دلسوزی که دل در گرو ایران و سرافرازی آن دارند، خاضعانه می خواهم با همه توان در این مسیر گام برداشته و انرژی خویش را مصروف حاشیه سازی ها نکنند.

طیب نیا ادامه داد: به سهم خود از هیچ کمک فکری و در صورت لزوم و نیاز، همکاری با دولت تدبیر و امید دریغ نخواهم کرد تا به فضل الهی و همفکری همه صاحب نظران و کارشناسان خبره و همراهی آحاد ملت، کشور عزیزمان از این گردنه حساس نیز با سربلندی و سرافرازی عبور کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ