کد خبر: ۸۹۸۲۴
۱۲:۷ - ۱۳۹۷/۵/۷

ثبت رکورهای جدید با دلار 10 هزار تومانی و سکه 4 میلیونی !!!

ثبت رکورهای جدید با دلار 10 هزار تومانی و سکه 4 میلیونی !!!

در ادامه سیر صعودی قیمت ارز و طلا در بازار آزاد، بهای هر دلار برای اولین بار از مرز 10 هزار تومان گذشت و سکه هم از وارد کانال 4 میلیون تومانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در حالی رئیس جدید بانک مرکزی وعده کنترل بازار ارز داده که امروز رکوردهای جدید و تاریخی در بازارهای ازر و سکه ثبت شد تا باردیگر بی توجهی بازار به مواضع روسای بانک مرکزی ثبات شود.

براساس این گزارش، در ادامه سیر صعودی قیمت ارز و طلا و بعد از افزایش دیروز قیمت دلار دولتی به 4400 تومان، امروز بهای هر دلار برای اولین بار از مرز 10 هزار تومان گذشت .

از سوی دیگر هر پوند و یورو با رشد 830 و 700 تومانی به 13500 و 12050 تومان بالغ شدند و هر دلار کانادا و استرالیا با افزایش 440 و 380 تومانی به 7 هزار 880 و 7 هزار و 580 تومان رسیدند.

در بازار طلا و سکه نیز قیمت های جدیدی ثبت شد و هر سکه طرح جدید وارد کانال 4 میلیون تومانی شد و سکه طرح قدیم 3 میلیون و 354 هزار تومان قیمت خورد. نیم و ربع سکه هم به یک میلیون 842 و 930 هزار تومان شدند و هر گرم طلا از 300 هزار تومان عبور کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی؟ | ساعت ۱۷:۷ - ۱۳۹۷/۵/۷
0
0
پاسخ
دلار 4200 تومانی امروز شبیه یک طنز در بین فعالان اقتصادی بوده و دولت باید از عملکرد ارزی 4 ماهه خود دفاع کند زیرا پوست پتروشیمی‌ها به خاطر این نوع تبعیض کنده شده است.بی درنگ باید دولت از این مصوبه اشتباه و ناکارآمد خارج و دلار پتروشیمی و معدنی ها را آزاد کند تا ارز به بازار سرازیر شود در غیر اینصورت شاید خیلی زود دلاره 20 هزار تومنی هم ببینیم.... وانفسا...وامصیبتا
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ