کد خبر: ۸۹۸۴۵
۰:۳ - ۱۳۹۷/۵/۸

با تغییر افراد هم معجزه ایی در کاهش ارز رخ نمی دهد / انتظار از رییس جدید
نماینده مجلس:

با تغییر افراد هم معجزه ایی در کاهش ارز رخ نمی دهد / انتظار از رییس جدید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با تغییر رئیس بانک مرکزی این موضوع مخابره شده بود که وی باعث کاهش قیمت دلار می شود اما تغییر افراد نمی تواند بر کاهش نرخ دلار در بازار ارز معجزه آفرینی کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا تابش با اشاره به دلار 10 هزار تومانی در بازار آزاد به خانه ملت گفت: با تغییر رئیس بانک مرکزی این موضوع مخابره شده بود که همتی باعث کاهش قیمت دلار می شود، این در حالی است که ساختار سیستم برای مدیریت نرخ ها اصل است.افراد در فراز و فرود دلار، کاهش و افزایش ارزش پول ملی نقش ندارند.

وی با بیان اینکه دو عنصر ساختار و جو روانی بر قیمت ها اثرگذار هستند، گفت: در حال حاضر ساختار اقتصادی فرسوده است و جو روانی منفی از سوی دشمنان، آمریکا و ترامپ به جامعه پمپاژ می شود، به همین دلیل شاهد نوسانات در ارز و سکه هستیم.افراد نمی توانند معجزه کنند با این وجود تصمیمات خردمندانه می توانست جلوی التهابات را بگیرد.

تابش توضیح داد: باید در بازار ثانویه نیاز همه افراد به ارز را تامین کنیم و از طرف دیگر تمام ایرادات سامانه نیما حل شود اما مشکلات سامانه و بازار ثانویه حل نشد و شاهد نرخ و بازار سوم ارزی هستیم.انتظار می رود رئیس بانک مرکزی با شورای پول و اعتبار تصمیمات خردمندانه اتخاذ کنند و جلوی نوسانات را بگیرند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ