کد خبر: ۸۹۹۷۶
۱۱:۲ - ۱۳۹۷/۵/۱۰

عمان آماده وساطت میان ایران و آمریکا است/تکذیب سفر به ایران

عمان آماده وساطت میان ایران و آمریکا است/تکذیب سفر به ایران

وزیر خارجه سلطنت عمان برای وساطت میان ایران و آمریکا اعلام آمادگی کرد اما طبق اخبارهای منتشر شده به تهران نمی آید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از یویرور نیوز، یوسف بن علوی که برای سفری یک هفته‌ای به آمریکا رفته و ۷ مرداد با جیمز ماتیس وزیر دفاع و مایک پمپئو وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرده بود به شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: برای وساطت بین واشنگتن و تهران به آمریکا نرفتم اما آماده ایم تا چنین نقشی را ایفا کنیم.

وی افزود: پیامی از کسی از جمله ایرانی‌ها برای آمریکایی‌ها نیاوردیم. می‌شود گفت‌وگو را شروع کرد و دو طرف وسط این همه مشغولیت نیاز دارند فرصتی پیدا کنند تا وارد درگیری نشوند، درگیری‌ که برای منطقه و برای کسی هیچ فایده‌ای ندارد.

بنابراین گزارش،رسانه‌های ایران دیروز از سفر آتی یوسف بن علوی به تهران در روز جمعه خبر دادند اما بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه این خبر را تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچگونه تماسی از طریق مجاری و کانال‌های رسمی و دیپلماتیک برای هماهنگی های لازم متعارف برای این سفر صورت نپذیرفته است.با توجه به مناسبات دوستانه ایران و عمان دیدارهای مقامات دو کشور امری عادی است که به صورت متناوب و مستمر و در مقاطع لازم صورت می پذیرد و همواره خبر این سفرها نیز به هنگام و در زمان تعیین شده منتشر و به اطلاع همگان می رسد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ