کد خبر: ۹۰۰۰۷
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۵/۱۱

آدیداس به فدراسیون فوتبال ایران: ما را درک کنید

آدیداس به فدراسیون فوتبال ایران: ما را درک کنید

معاون برند آدیداس در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال ایران، اعلام کرد: به این دلیل که نمی‌خواهیم بازار آمریکا را از دست بدهیم از ادامه همکاری با ایران معذوریم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به‌ نقل از ‌ایسنا، جام جهانی 2018 روسیه برای فوتبال ایران روزهای خوب و خاطره‌انگیزی را به همراه داشت که در نهایت با یک ناکامی غرورآمیز به پایان رسید.

با‌این‌حال یکی از نکات منفی‌ ای که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را تحت‌الشعاع قرار داد، ماجرای تحریم نایکی و قطع همکاری آدیداس با فدراسیون فوتبال ایران بود. تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با وجود تحریم‌های آمریکا با لباس‌های برند آدیداس در جام جهانی 2018، مقابل حریفان قرار گرفت. فدراسیون فوتبال قصد داشت براساس قراردادی که با آدیداس دارد، در جام ملت‌های آسیا با لباس‌ های آدیداس به میدان برود، اما یکباره آدیداس اعلام کرد دیگر امکان ادامه‌ همکاری با ایران را ندارد. این اقدام آدیداس باعث شد همه فکر کنند این برند نیز راه نایکی را پیش گرفته است.

با اینکه آدیداس مانند نایکی آمریکایی نیست و برای آلمان است، اما برای اینکه بازار آمریکا را از دست ندهد، حاضر نشد به همکاری‌ با ایران ادامه‌ دهد. فدراسیون فوتبال در واکنش به این اقدام آدیداس در نامه‌ای رسمی به معاون این شرکت، از این اقدام آدیداس گلایه کرد. در روزهای گذشته معاون آدیداس به نامه فدراسیون فوتبال پاسخ داد و تلویحا اعلام کرد ادامه‌ همکاری با ایران پذیرفتنی نیست و از فدراسیون فوتبال خواست تا آدیداس را درک کند.

در ادامه‌ این نامه آمده است: آدیداس به این دلیل که در آمریکا فعالیت می‌کند، نمی‌تواند به خاطر تحریم‌های اعمال‌شده از سوی این کشور، به همکاری خود با ایران ادامه‌ دهد. معاون آدیداس در پایان این نامه خطاب به فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد تا فدراسیون فوتبال ایران این برند را درک کند و در ادامه راه و با شرایط جدید، به درک متقابل برسند. با توجه به نامه آدیداس به فدراسیون فوتبال، باید دید فدراسیون فوتبال ایران برای پیراهن‌های تیم‌ ‌ملی در جام ملت‌های امارات چه برنامه‌ای دارد و آیا با یک برند خارجی وارد قرارداد می‌شود یا به همکاری با برند های داخلی می‌پردازد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ