کد خبر: ۹۰۰۲۴
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۵/۱۲

رزمایش دریایی بزرگ ایران تکذیب شد

رزمایش دریایی بزرگ ایران تکذیب شد

خبری در خصوص پیشبینی یک رسانه مشهور آمریکایی از رزمایش دریایی بزرگ طی ۲۴ ساعت گذشته منتشر شد که کاملا تحریک آمیر بود و توسط مقامات ایران تایید نشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از هفته نامه تجارت، خبری در خصوص پیش بینی CNN از رزمایش دریایی بزرگ در خلیج فارس منتشر شد که کاملا تحریک آمیز بوده و صحت ندارد اما بدانید که هرگاه دستور مقام معظم رهبری و شورای امنیت ملی باشد، سربازان وطن، آماده جانفشانی در راه میهن عزیز هستند.

بسیار افتخار می کنیم که اشراف اطلاعاتی نیروهای جان بر کف در مرزها بر روی تحرکات دشمن، بیش از اشراف آنها بر تحرکات ما بوده و هست و خواهد بود. آنها زمانی بیدار می شوند که به قول معروف جا تر است و بچه نیست.

کشوری که ادعای ابرقدرتی جهان را می کند و سران ادعا دارند که همه چیز را زودتر از تمام دنیا متوجه می شوند، تازه الان اعلام می کند که 48 ساعت آینده قرار است رزمایشی برگزار شود!! بی شک این یک افتضاح رسانه ای است. کدام رزمایش ایران را در این سال ها پیش بینی کردید که این دومی باشد.ایران هر وقت بخواهد رزمایش برگزار می کند و آمدن و رفتن نیروهای ایران را نمی فهمید.

از قوای سه گانه انتظار داریم اقتدار را در زمینه رهگیری مفاسد اقتصادی همچون رهگیری های نیروهای دشمن توسط نیروهای مسلح در خلیج فارس و در دمای 50 درجه و رطوبت 80 درصد به دقت نشان دهند و به احدی از اخلالگران در هر پست و جایگاهی رحم نکنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ