کد خبر: ۹۰۰۷۶
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۵/۱۳

نتیجه مجمع سالانه

نتیجه مجمع سالانه "تبرک" و زمان بندی تقسیم سود

مجمع سالانه هلدینگ غذایی تبرک برگزار و پس از تصویب صورتهای مالی سال گذشته مقرر شد ۱۸ تومان سود به ازای هر سهم توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مجمع سالانه هلدینگ غذایی تبرک که در 31 تیر به دلیل عدم تصمیم گیری برای تصویب صورت های مالی و سایر موارد با تنفس روبرو شد،11 مرداد با اکثریت84.6 درصدی سهامداران در محل شرکت صنایع مهتاب خراسان برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی گذشته و گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت،صورتهای مالی تصویب شد و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد 180 ریال معادل 89 درصد از 203 ریال سود محقق شده به ازای هر سهم تقسیم شود.

براین اساس، سهامداران دارای یک تا 500 هزار سهم از 20 مهر تا 30 آبان ،از 500 هزار تا یک میلیون سهم از 20 تا 30دی و از یک میلیون سهم به بالا از 20 بهمن تا پایان اسفند می توانند با ارسال مشخصات و شماره بانکی به شماره نمابر 05137624097 برای دریافت سود اقدام کنند.

بنابراین گزارش،هلدینگ غذایی تبرک با سرمایه 223.1 میلیارد توانی در بازار دوم معاملات فرابورس حضور دارد و شرکت توسعه صنعت وعمران تبرک خاورمیانه مالک 67.8 درصدی ان به حساب می آید.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ