کد خبر: ۹۰۰۹۵
۹:۶ - ۱۳۹۷/۵/۱۴

مجوز افزایش سرمایه شرکت دارای صف خرید صادر شد

مجوز افزایش سرمایه شرکت دارای صف خرید صادر شد

شرکت سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان که امروز دارای صف خرید است، مجوز افزایش سرمایه ۴۳ درصدی را از دو محل گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان درحالی 24 آبان سال گذشته برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی برای رساندن سرمایه از 350 به 700 میلیارد تومان را اعلام کرده بود که سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 43 درصدی این شرکت بورسی را صادر کرد.

به این ترتیب،"وسکاب" می تواند سرمایه فعلی را به 500 میلیارد تومان برساند.50 میلیارد تومان معادل 14 درصد از این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 100 میلیارد تومان معادل 29 درصد از محل سود انباشته برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر،بهبود و ایجاد تنوع در پرتفوی شرکت با استفاده از ظرفیت های موجود در بازار سرمایه و بازار املاک و مستغلات و همچنین سرمایه گذاری های جدید صرف می شود.

بنابراین گزارش،موسسه صندوق بازنشستگی و پس انداز کارکنان بانک ها با 67.5 درصد و شرکت توسعه ومدیریت سرمایه صبا با 21.8 درصد در ترکیب سهامداری این شرکت که در بازار دوم معاملات بورس درج شده، حضور دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ