کد خبر: ۹۰۱۳۲
۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۵/۱۵

زمان مجمع سالانه و فوق العاده زیرمجموعه ایران خودرو و ۲ شرکت

زمان مجمع سالانه و فوق العاده زیرمجموعه ایران خودرو و ۲ شرکت

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه ۲ شرکت فرابورسی،زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت فرابورسی تولید نیروی جنوب غرب صبا پیرو اتمام دوره مالی منتهی به اسفند گذشته،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.

همچنین شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو جهت انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس به دو مجمع عادی بطور فوق العاده و فوق العاده می رود.

در این میان،سهامداران شرکت 11.4 میلیارد تومانی ریشمک نیز که به تازگی مجوز افزایش سرمایه 161 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرده تا سرمایه فعلی را به 30 میلیارد تومان برساند،جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه روانه مجمع فوق العاده می شوند.

18.4 میلیارد تومان معادل 160 درصد از تامین مالی "ریشمک" از محل سود انباشته و 100 میلیون تومان معادل یک درصد از محل اندوخته صورت می گیرد که برای اتمام پروژه انتقال کارخانه از محل فعلی در شیراز به محل جدید اعمال می شود.شرکت سرمایه گذاری تدبیر با 51.7 درصد و سرمایه گذاری پویا با 19.8 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت فرابورسی حضور دارند.

تولید نیروی جنوب غرب صبا: ساعت 10 روز یکشنبه 28 مرداد در ساختمان شماره یک بنیاد مستضعفان

گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو(دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 و 11 روز چهارشنبه 24 مرداد در شرکت محور سازان ایران خودرو

ریشمک(مجمع فوق العاده): ساعت 14 روز چهارشنبه 24 مرداد در هتل سیمرغ

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ