کد خبر: ۹۰۱۳۹
۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۵/۱۵

توضیح ایران خودرو درباره ۱۵۰۰ دستگاه پژو پارس ناقص

توضیح ایران خودرو درباره ۱۵۰۰ دستگاه پژو پارس ناقص

مدیرعامل ایران خودرو استان فارس اعلام کرد: عدم تامین قطعه از سوی برخی قطعه سازان باعث شد تا ۱۵۰۰ دستگاه پژو پارس با کسری تولید و در پارکینگ این شرکت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی کریمی اعلام کرد: ازابتدای تیر سال جاری به دلیل عدم تامین قطعه از سوی برخی قطعه سازان 1500 دستگاه پژو پارس با کسری تولید و در پارکینگ این شرکت وجود دارد.این خودرو های تولیدی در انتظار تامین قطعاتی از جمله کیسه هوا، جلو آمپر و فنر چرخشی هستند.براساس تمهیدات اتجام شده از هفته آینده خودرو های ناقص تولید شده  به مرور تکمیل و به بازار عرضه خواهد شد.

وی ضمن ابراز تاسف از اظهارات غیرکارشناسی و شتاب زده تصریح کرد: اساسا تمامی این خودروها در انواع روش های فروش و پیش فروش ایران خودرو فروخته شده و احتکار آن بی معناست و به دنبال تحویل هر چه زودتر محصولات به مشتریان هستیم.

بنابراین گزارش، پیش از این یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به تسنیم گفته بود: 13 مرداد جاری گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان فارس به‌همراه نیروی انتظامی و بازرسین سازمان صنعت از کارخانه مونتاژ پژو پارس واقع در شهر شیراز بازرسی به‌عمل آوردند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد خط‌ های تولید مشغول به فعالیت و مونتاژ هستند و حدود 1900 دستگاه خودرو در محوطه کارخانه پارک شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ