کد خبر: ۹۰۱۴۵
۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۵/۱۵

توضیح رئیس سازمان حسابرسی درباره گزارش حسابرسی ویژه
در گفت وگو با بورس پرس اعلام شد:

توضیح رئیس سازمان حسابرسی درباره گزارش حسابرسی ویژه "های وب"

رئیس سازمان حسابرسی درباره گزارش حسابرسی ویژه "های وب" و ارسال به شورای عالی بورس برای تصمیم گیری و بازگشایی نماد اعلام کرد: در اولین فرصت گزارش مربوطه تهیه و به مراجع ارایه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اکبر سهیلی پور درباره وضعیت "های وب" که دیروز با اعلام نظر سازمان بورس و تاکید بر لزوم تهیه گزارش حسابرسی ویژه توسط سازمان حسابرسی و ارسال آن به شورای عالی بورس برای بازگشایی نماد همراه بود به بورس پرس گفت: قبل از ارسال نامه سازمان بورس در این مورد، رئیس سازمان در تماس تلفنی خواهان بررسی دقیق و سریع موضوع بود.

وی ادامه داد: در مورد نحوه شناسایی درآمد و چند موضوع دیگر اختلاف نظراتی وجود دارد که باید با نگاه به مدارک و مستندات و با تکیه بر مقررات و استانداردها ، بررسی های موشکافانه ایی انجام شود. 

این مقام مسئول در برابر  این سئوال که با این اوصاف گزارش حسابرسی ویژه "های وب" در چه زمان تقریبی آماده ارایه می شود؟ به بورس پرس توضیح داد: واقعیت این است که از همان دریافت نامه سازمان بورس، اقدامات لازم برای بررسی شروع و تاکید شده هر چه زودتر نهایی شود اما به دلیل خاص بودن پرونده و لزوم بررسی های همه جانبه و دقیق، نمی توان زمانی را اعلام کرد.

سهیلی پور ادامه داد: خوشبختانه مدیران های وب در تهیه گزارش حسابرسی ویژه اعلام آمادگی کرده و نامه ایی هم ارسال کرده اند. بنابراین انتظار می رود بعد از اتمام بررسی ها، در اولین فرصت گزارش مربوطه تهیه و به مراجع ارسال شود تا شورای عالی بورس تصمیم گیری کند و زمینه بازگشایی نماد فراهم شود.

انتهای پیام   


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ