کد خبر: ۹۰۱۵۳
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۵/۱۵

ورود و خروج ۱۷ شرکت + رفع گره از دو سهم دارای صف خرید و فروش
در جریان معاملات امروز بازار سهام رخ داد:

ورود و خروج ۱۷ شرکت + رفع گره از دو سهم دارای صف خرید و فروش

امروز که شاخص بورس برای اولین بار وارد کانال ۱۳۲ هزار واحدی شده ، دو شرکت بورسی مشمول رفع گره معاملاتی و ۸ شرکت آماده بازگشایی نماد شدند. ۹ شرکت هم از تابلو بازار خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام که شاخص بورس با جهش 3878 واحدی، برای اولین بار وارد کانال 132 هزار واحدی شد ، دو شرکت بورسی مشمول رفع گره معاملاتی ، 8 شرکت آماده بازگشایی نماد شدند و 9 شرکت از تابلو بازار خارج شدند.

براساس این گزارش، به این ترتیب دو شرکت فولاد خراسان و سرمایه گذاری توس گستر به دلیل برخورداری از صف های خرید و فروش پایدار مشمول رفع گره معاملاتی و معامله بدون حجم مبنا و دامنه نوسان شده اند.

شرکت های پالایشگاه بندرعباس ، نفت‌ بهران‌ ، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و پتروشیمی مبین، تولید مواداولیه‌داروپخش‌ ، تکین‌کو ، صنایع و معادن احیا سپاهان و مبین وان کیش با محدودیت دامنه نوسان قیمت آمده بازگشت به تابلو شده اند.

از سوی دیگر نماد شرکت های مپنا، دوده‌ صنعتی‌ پارس‌ و معدنی‌ دماوند به علت رشد بیش از 20 درصدی قیمت سهام، احیاء صنایع خراسان و پتروشیمی زاگرس به دلیل نوسان قیمت بیش از 40 و 50 درصدی ، نیرو سرمایه و تجارت الکترونیک پارسیان کیش هم به دلیل اعلام رویداد مهم بسته شدند.

در این میان دو شرکت پتروشیمی فناوران و گروه‌صنعتی‌سپاهان‌ به علت افزایش بیش از 50 درصدی قیمت سهام و لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شدند و فعالان دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال می توانند نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان امروز در tedan.ir اعلام کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ