کد خبر: ۹۱۱۸۸
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۵/۱۶

سردار شکارچی: ایران ضامن امنیت تنگه هرمز است

سردار شکارچی: ایران ضامن امنیت تنگه هرمز است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و بنا نیست جز ما کسی در خصوص امنیت این منطقه صحبت کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، ابوالفضل شکارچی در حاشیه یادواره شهید عباس بابایی در جمع خبرنگاران گفت: ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و بنا نیست کسی در خصوص امنیت این منطقه صحبت کند. بحث امنیت تنگه هرمز با قدرت مسلط این منطقه که ایران است ارتباط دارد، اگر کاری در منطقه خلیج فارس می‌کنیم، برای برقراری امنیت است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر شائبه ورود سپاه پاسداران به مسائل سیاسی گفت: سپاه اصلاً به مسائل سیاسی ورود پیدا نکرده است، سپاه به وظیفه قانونی عمل می‌کند و به‌ عنوان یکی از ارکان قدرت نظام باید در مواقعی خاص اعلام موضع کند تا دشمن مواضع را بداند و به اقتدار پی ببرد. دشمن قدرت ایران را خوب شناخته است، آن‌ها بیش از آنچه امروز حرف می‌زنند، قدرت ایران را می‌شناسند و به همین دلیل است که وحشت دارند.

شکارچی گفت: مواضع سپاه و کل فرماندهان نیروهای مسلح خوب است. ای‌کاش سیاسیتمداران به قدرت ارزشمند این نظام اعتماد داشته باشند و در برابر دشمن سر خم نکنند. طبیعی است که برخی از سیاسیتمداران می‌خواهند در برابر دشمن گردن خم کنند و گردن مردم را زیر چکمه‌های دشمن ببرند اما کسی به آن‌ها این اجازه را نخواهد داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ