کد خبر: ۹۱۱۹۰
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۵/۱۶

پیش بینی رئیس بانک مرکزی از‌ کاهش سریع قیمت ارز
نماینده مجلس اعلام کرد:

پیش بینی رئیس بانک مرکزی از‌ کاهش سریع قیمت ارز

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: رئیس کل بانک مرکزی در این جلسه اعلام کرد قیمت ارز هر چه سریع تر کاهش می یابد و ارز دانشجویی احیا و با دلالان بازار ارز برخورد جدی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،فاطمه ذوالقدر به ایرنا گفت: رییس کل بانک مرکزی در این جلسه توضیحاتی درمورد وضعیت بازار ارز به نمایندگان عضو فراکسیون امید ارائه کرد. همتی بیان کرد که بانک مرکزی برای گردش دلار در زمان تحریم ها راهکارهای خاصی را در نظر گرفته است و از طریق تزریق ارز به بازار ثبات را ایجاد کند و قیمت آن را کاهش دهد.

وی به نقل از رییس کل بانک مرکزی افزود: همتی به شدت در مقابل رانت می ایستد و اجازه نمی دهد دلالان مشکلاتی برای بازار ارز ایجاد کنند. وی تصریح کرد اگر نتواند در این دوره مفید باشد از ریاست کل بانک مرکزی کنار می رود از این رو تلاش می کند که بازار را سروسامان دهد. رییس کل بانک مرکزی همچنین تاکید کرد که تلاش می کند ارز دانشجویی را احیا کند.

ذوالقدر گفت: همتی مبارزه با پولشویی را یکی از مهم ترین اهداف در دوره جدید ریاست بانک مرکزی دانسته و تاکید کرد بانک مرکزی استقلال خواهد داشت و زیر فشارها نخواهد رفت. وی همچنین قول داد که با دلالان بازار به شدت برخورد می کند و اجازه نمی دهد مشکلی در تامین دلار وجود داشته باشد. در ادامه این جلسه نمایندگان مجلس نیز نظرات را در مورد وضعیت بازار ارز بیان کردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ