کد خبر: ۹۱۱۹۶
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۵/۱۶

لاریجانی : شرایط فعلی بهترین فرصت بای صادرات است

لاریجانی : شرایط فعلی بهترین فرصت بای صادرات است

رئیس مجلس گفت: این دوره از تحریم ها می‌تواند منجر به نوسازی درونی اقتصاد شود و شرایط کنونی بهترین فرصت برای صادرات است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، علی لاریجانی در دیدار  اعضای شورای هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه تلقی نسبت به روابط عمومی‌ها باید متناسب با شرایط تغییر کند، گفت: در این شرایط سخت که آمریکایی‌ها فشار وارد می‌کند به سرمایه‌گذاری نیاز داریم. در گذشته امکان بالقوه‌ای وجود داشت ولی به دلیل سهل‌خوری و واردات، تولید ملی به‌وجود نیامد اما اکنون باید برای سرمایه‌گذاری بستر را فراهم کنیم که در نتیجه آن، تاب‌آوری بیشتری خواهیم داشت.

وی افزود: این دوره از تحریم ها می‌تواند منجر به نوسازی درونی اقتصاد شود و اگر به این موضوع باور داریم، باید تمهیدات رسانه‌ای را مهیا کنیم. شرایط کنونی بهترین وضعیت برای صادرات است، شرایط فقط تلخ نیست و زمینه‌هایی که برای جهش وجود دارد را باید به مردم نشان داد.

این مقام مسئول ادامه داد: ممکن است دشمنان فکر کنند در این شرایط به کشور فشار وارد کرده‌اند و در قبال این اقدامات دشمن، نباید صرفاً نطق کرد، بلکه باید بدل آن کار را انجام دهیم و فهم درستی از شرایط داشته باشیم.

لاریجانی گفت: با تمرکز بر اقتصاد درونی، اصلاح ساختار و تسهیل بستر سرمایه‌گذاری، دشمنان از این پس نمی‌توانند اینگونه با ایران صحبت کنند، زیرا تاب‌آوری ایران بیشتر می‌شود و این شرایط دورنمای خوبی است.در زمان جنگ تحمیلی سلاح نمی‌دادند و ایران وارد عمل شد تا سلاح بسازد همین امر سبب شد تا در زمینه دفاعی تاب‌آوری بیشتر شود و اکنون همه می‌گویند که با ایران درگیر نشوید، زیرا امکاناتی دارد که می‌تواند به طرف مقابل خسارت بزند و در اقتصاد نیز می‌توان اینگونه بود و جهش خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ