کد خبر: ۹۱۲۱۳
۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۵/۱۷

انتظار ضرغامی از روحانی برآورده نشد

انتظار ضرغامی از روحانی برآورده نشد

رئیس اسبق صدا و سیما گفت: روحانی باید از مردم عذرخواهی می کرد چون دارایی‌های مردم وحشتناک کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، عزت‌الله ضرغامی در همایش فعالان رسانه‌ای استان ایلام اظهار داشت: مردم همواره از یک سخنران و رهبر و مدیر توقع دارند و در بحث‌های مدیریت ویژگی‌های رهبری سازمان آمده است که انتظارت پیروان را برآورده کنند.

وی ادامه داد: در کنار مدیریت سازمانی انتظاراتی از یک مدیر نیز وجود دارد و باید پاسخ دهد و اگر پاسخگوی انتظارت نباشد بعد از مدتی جایگاه خود را از دست می‌دهد.

عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: در جایگاه یک فرد رسانه‌ای که هیچ مسؤولیت دولتی و ... ندارم و به عنوان کارشناس جزء رسانه وقتی گفت‌ و گوی آقای روحانی را از تلویزیون دیدم با عنایت به همه مشکلات اقتصادی طی چند روز گذشته، وضعیت طلا، سکه، بازار وحشتناک و بی‌سابقه جهش داشته و روی زندگی مردم اثر گذاشت.

رئیس اسبق صدا و سیما افزود: با گرانی‌هایی که مردم با مواجه شدند، توقع عمومی این بود که در کنار همه بحث‌های شیرین و کلی راجع به این مسئله به طور مستقل ورود کند. حتی اگر لازم هم بود از مردم عذرخواهی شود آقای روحانی از مردم عذرخواهی کند همانطور که در اولین دوره دولت بابت نحوه توزیع سبدهای  کالا از مردم عذرخواهی کرد.

ضرغامی افزود: برخی از این تصاویر که از مراکز استان‌ها به دست ما می‌رسید به هیچ عنوان قابل پخش نبود و کرامت انسانی اجازه نمی‌اد برخی از تصاویر پخش شود، بر این اساس برخی از این فیلم‌ها را در اختیار هیأت دولت قرار دادم. زمانی که آقای روحانی متوجه ماجرا شد از مردم عذرخواهی کرد و این عذرخواهی در رأس اخبار قرار گرفت. با عنایت به پیشینه‌ای که از رئیس جمهور داشتم قاعدتاً باید از مردم عذرخواهی می‌کرد، چون دارایی‌های مردم وحشتناک کاهش یافت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ