کد خبر: ۹۱۲۳۹
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۵/۱۷

نتیجه جلسه شورای عالی بورس درباره
گزارش سازمان بورس از :

نتیجه جلسه شورای عالی بورس درباره "های وب" و آمادگی بازگشایی نماد

سازمان بورس با صدور اطلاعیه شفاف سازی در خصوص آخرین وضعیت شرکت داده گستر عصر نوین،نتیجه جلسه شورای عالی بورس در خصوص "های وب" را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان بورس با صدور اطلاعیه شفاف سازی در خصوص آخرین وضعیت شرکت داده گستر عصر نوین اعلام کرد: با توجه به توقف نماد معاملاتی شرکت داده گستر عصر نوین از تاریخ ۲۲ آذر سال گذشته و پیرو اطلاعیه های شفاف سازی مورخ ۵ اردیبهشت و ۱۳ مرداد سال جاری این سازمان توجه سهامداران را به موارد زیر جلب می کند:

1. در خصوص بند ۱۱ اطلاعیه شفاف‌سازی مورخ ۱۳ مرداد سال جاری با موضوع حسابرسی ویژه به استحضار می رساند در تاریخ ۱۵ مرداد نتیجه رسیدگی اولیه توسط سازمان حسابرسی به این سازمان ارائه شد. مطابق گزارش ارائه شده ایفای تعهدات مربوط به دوره تامین خدمت در قراردادهای USO تا پایان سال ۹۵ با ابهام قابل ملاحظه مواجه است و در دوره ای که شرکت از طریق منابع دولتی در حال ایجاد دارایی‌هایی برای ایفای تعهدات دوره تامین خدمت است و این گونه دارایی‌ها برای ارائه خدمت به مشمولین در اختیار شرکت قرار می گیرد ،شناسایی درآمد مغایر با استانداردهای حسابداری است و لذا شناسایی درآمد در سال های ۹۴ و ۹۵ در ارتباط با ایجاد زیرساخت ها خلاف استانداردهای حسابداری است.

2. جلسه مجمع عادی بطور فوق العاده شرکت جهت تصمیم گیری در خصوص صورتهای مالی سال مالی منتهی به اسفند گذشته در تاریخ ۱۶ مرداد برگزار شد و مطابق تصمیمات مجمع فوق، صورتهای مالی به تصویب مجمع رسید.

3. موضوع تصمیم گیری در خصوص نماد معاملاتی های وب در جلسه مورخ ۱۶ مرداد شورای عالی بورس مطرح شد و پیرو تصمیمات قبلی این شورا و پس از استماع گزارش حسابرسی ویژه موارد زیر به تصویب رسید:

با توجه به رسیدگی اولیه سازمان حسابرسی در خصوص حسابرسی ویژه و تاکید بر اینکه شناسایی درآمد از سال های ۹۴ و ۹۵ در ارتباط با ایجاد زیرساخت ها خلاف استانداردهای حسابداری است ضروری است اثرات تعدیلی این موضوع در عملکرد سالهای ۹۴ الی ۹۶ و سال ۹۷ شرکت محاسبه و به عموم اطلاع رسانی شود.

در صورت تحقق موضوعات فوق بازگشایی نماد معاملاتی با حالت تحت احتیاط و با محدودیت دامنه نوسان صورت پذیرد و انجام معاملات یا حالت تحت احتیاط و زمان ارائه گزارش نهایی حسابرسی ویژه ادامه خواهد داشت و پس از آن با توجه به نتایج حسابرسی ویژه تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

مزید استحضار آخرین وضعیت خرید سهام شرکت های گروه پارسان لین تاکنون توسط شرکت اطلاع رسانی نشده است.

اقدامات لازم جهت بازگشایی نماد معاملاتی طی نامه مورخ ۱۷ مرداد به شرکت ابلاغ شد و لذا نماد معاملاتی شرکت پس از انجام الزامات مندرج در نامه پیوست توسط شرکت بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ