کد خبر: ۹۱۲۷۳
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۵/۱۹

اعلام آمادگی انبوه سازان برای تفاهم با بانک مسکن
مدیرعامل خبر داد:

اعلام آمادگی انبوه سازان برای تفاهم با بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن از درخواست انبوه سازان برای مشارکت با این بانک جهت ساخت واحدهای مسکونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،ابوالقاسم رحیمی انارکی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اعلام کرد: به زودی جلسات مشترک با انبوه سازان برای همفکری پیرامون نحوه همکاری بانک مسکن و انبوه سازان برای ساخت واحدهای مسکونی مورد تقاضای متقاضیان مصرفی بازار مسکن برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون انبوه سازان چند استان برای میزبانی هیات مدیره بانک مسکن، مدیران و کارشناسان این بانک برای انجام رایزنی های مورد نیاز به منظور ایجاد زمینه همکاری مشترک برای آغاز فعالیت های ساخت و عرضه آپارتمان های مورد تقاضای متقاضیان هر شهر و استان اعلام آمادگی کرده اند.

این مقام مسئول گفت: درصددیم به منظور حل شکاف عمیق بین عرضه و تقاضای واحدهای مسکونی مورد نیاز جامعه هدف(خانه اولی ها و سایر متقاضیان مصرفی) از ظرفیت انبوه سازان و سازندگان حرفه ای برای ساخت واحدهای مسکونی کوچک و میان متراژ استفاده کنیم که در این رابطه انبوه سازان نیز تمایل نشان داده اند.

رحیمی انارکی تاکید کرد: علاوه بر تلاش برای حذف سازندگان غیر حرفه ای و تولید واحد مسکونی مورد تقاضای خریداران مصرفی هدف از برگزاری این جلسات و همچنین همکاری با انبوه سازان، ایجاد ارتباط بین متقاضیان مصرفی و سازندگان حرفه ای با واسطه بانک مسکن است تا از این طریق واحدهای تولید شده از سوی انبوه سازان در کوتاه ترین زمان ممکن به متقاضیان واجد شرایط واگذار شود.

وی تصریح کرد: واحدهایی که از این طریق احداث خواهد شد با اولویت متقاضیان خانه اولی و سایر متقاضیان مصرفی به خریداران مسکن که قصد استفاده از تسهیلات بانکی دارند و زمان سررسید پرداخت تسهیلات به آن ها فرا رسیده است معرفی و واگذار می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ