کد خبر: ۹۱۲۹۸
۱۱:۴ - ۱۳۹۷/۵/۲۰

مشارکت ۵ میلیاردی

مشارکت ۵ میلیاردی "همراه" در نوسازی مدارس مناطق زلزله زده

همراه اول به منظور گرامیداشت بیست و چهارمین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران،از مشارکت ۵ میلیارد تومانی در نوسازی مدارس در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و سایر مناطق محروم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه به مناسبت روز خبرنگار و ۱۹ مرداد بیست و چهارمین سالروز آغاز عرضه سیم کارت در ایران، با حضور بیش از ۲۰۰ خبرنگار فعال در رسانه ها،حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول،حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز، رخشانی مهر رئیس سازمان و معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش،شیرزاد مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و جمعی از مدیران ارشد همراه اول مراسمی جهت گرامیداشت این دو رویداد مهم برگزار کرد و طی تفاهم نامه ای با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از مشارکت در نوسازی مدارس در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و سایر مناطق محروم خبر داد.

فرهنگ با اشاره به جایگاه این اپراتور در صنعت اپراتوری تلفن همراه گفت: همراه اول در ایران و خاورمیانه از نظر تعداد مشترک رتبه نخست، در آسیای جنوبی رتبه هفتم و در جهان در بین ۱۰۰۳ اپراتور تلفن همراه، رتبه هجدهم را داراست.

وی با بیان اینکه مشترکین دیتای این اپراتور رکورد ۳۹۰۰ ترابایت ترافیک روزانه را ثبت کرده اند،افزود: طی ۴ ماه اول سال ۹۷ ترافیک دیتای همراه اول نسبت به سال قبل آن ۲.۶ برابر رشد کرده و در مجموع روند ترافیک دیتا در شبکه (ماهانه)، ۱۶۴ برابر رشد داشته است.رتبه شفافیت اطلاع رسانی همراه اول در بورس طی سال های گذشته همواره بهبود یافته و در آخرین ارزیابی صورت گرفته یعنی پایان سال ۹۶، همراه اول در بین ۳۰۲ شرکت بورسی موفق به کسب عنوان دوم شفافیت شده است.

این مقام مسئول با اشاره به روند رو به رشد درآمد دیتا در این شرکت گفت: در ۵ سال گذشته درآمد حاصل از دیتا در همراه اول ۲۸  برابر رشد داشته و به ۳۵۰۰ میلیارد تومان رسید.  همراه اول علاوه بر محافظت از کسب و کار اصلی قصد دارد در ایجاد کسب و کارهای نوظهور و نزدیک به کسب و کار اصلی و فراتر از آن فعالیت کند.

در این مراسم شرکت ارتباطات سیار ایران دو تفاهم نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس امضا کرد. تفاهمنامه اول در خصوص اعطای کمک همراه اول به احداث، تجهیز و نوسازی مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض از طرف همراه اول و تفاهمنامه دوم در خصوص اعطای کمک های جمع آوری شده مشترکین همراه اول برای تجهیز و نوسازی مناطق محروم از طریق راه اندازی سامانه #۲۴*  توسط طرف اول همزمان با سالروز ۲۴ سالگی برند همراه اول به امضا رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ