کد خبر: ۹۱۳۳۶
۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۵/۲۱

رشد۷۲ درصدی تولید
مدیرعامل و معاون فروش اعلام کردند:

رشد۷۲ درصدی تولید"فولاد" و تشکیل معادلات شگفت انگیز و شاهکار سودجویان

مدیرعامل و معاون فروش فولاد مبارکه با اعلام با رشد ۷۲ درصدی تولید از شکل گیری معادلات شگفت انگیز با افزایش تولید و شاهکار سودجویان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهرام سبحانی محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان را متنوع تر و حجم عرضه آن را هم بیشتر از قبل برشمرد و گفت: ورق های تولیدشده قابل استفاده در صنایع دریایی، نفت و گاز و خودروسازی بوده و فروش داخلی محصولات شرکت از سال ۹۴تا ۹۶ با رشد ۷۲ درصدی از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن به ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تن رسیده است.

وی افزود: با وجود افزایش تولید فولاد، معادل های شگفت انگیزی در بازار در حال رقم خوردن است. چراکه محصولاتی که با فولاد تولید می شود افزایش قیمت زیادی دارد.

سبحانی ادامه داد: درحالی قیمت فعلی هر کیلو ورق فولادی ۲ هزار و ۶۰۰ تومان است که قیمت لوله پروفیل که باید اندکی گران تر از ورق فولادی باشد اما  بیش از ۶ هزار تومان فروخته می شود.

همچنین محمود اکبری معاون فروش "فولاد" گفت: با اقدام فولاد مبارکه برای تأمین نیاز بازار داخلی ، دو سه واردکننده فولاد متضرر شده اند اما بیش از ۱۵۰ هزار شغل ایجاد شده است. متأسفانه ۱۵۰ هزار نفر تریبونی در اختیار ندارند، اما آن وارد کننده دارای تریبون است و به جو روانی بازار دامن میزند.

وی شاهکار سودجویان جو روانی بازار را گران تر کردن قیمت آهن قراضه در مقایسه با شمش فولاد دانست و افزود: در حالی که آهن قراضه ماده اولیه تولید شمش فولاد است، در بازار ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان گران تر از شمش فروخته می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ