کد خبر: ۹۱۳۵۰
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۵/۲۱

3 برنامه سرپرست وزارت کار : فقر زدایی، اشتغال و کاهش تصدی گری

3 برنامه سرپرست وزارت کار : فقر زدایی، اشتغال و کاهش تصدی گری

سرپرست وزارت تعاون و کار با اشاره به اینکه برنامه ها و سیاست های دولت را با قوت و سرعت دنبال خواهد کرد ، فقر زدایی، اشتغال و کاهش تصدی گری را سه برنامه اصلی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، انوشیروان محسنی بندپی در نخستین جلسه شورای معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: صبح امروز جلسه بسیار خوبی با حضور روحانی برگزار شد. وزارت تعاون با توجه به گستردگی در حوزه رفاه،تأمین اجتماعی،بهزیستی، اشتغال، تعاون، آموزش فنی و حرفه ای و غیره عملکرد قابل قبول و ر و به جلویی داشته است.

وی ادامه داد: اکنون  که سرپرستی این وزارتخانه را عهده دار شده ام ، امیدوارم بتوانم بار امانت بزرگترین وزارتخانه اجتماعی را با نگاه علمی و تخصصی در جهت توانمندسازی به پیش ببرم. اکنون در شرایط ویژه ای قرار داریم که باید بتوانیم با تدبیر و امید و نگاه حمایت گرایانه این دوران را پشت سر بگذاریم .

محسنی بندپی افزود: بیکاری فقر را تشدید می کند و عوارض و آسیب های اجتماعی را در پی دارد. بنابراین باید برنامه های اشتغال را با نگاه جدید و سرعت ادامه بدهیم. در شرایط حساس کنونی نیازمند حمایت، دلگرمی و کار ویژه و نوآورانه هستم تا با همدلی و تدبیر این شرایط را پست سر بگذاریم و در جهت فقر زدایی، گسترش اشتغال، کاهش تصدی گری در بنگاه ها حرکت کنیم.

 انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ