کد خبر: ۹۱۳۹۲
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۵/۲۲

خبر خوش

خبر خوش "شپلی و شمواد" ؛ افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها

پلی اکریل و زیرمجموعه مهم آن یعنی تولید مواداولیه الیاف مصنوعی که سال گذشته از بورس اخراج و به بازار پایه ج فرابورس منتقل شده اند خبر خوش افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت پلی اکریل و زیرمجموعه مهم آن یعنی تولید مواداولیه الیاف مصنوعی که از دی سال گذشته از بورس اخراج و  به بازار پایه ج فرابورس منتقل شده اند با اعلام خبر خوش ، شاهد اقبال بازار و رشد قیمت سهام شده اند.

به این ترتیب، "شپلی" که دو سال پیش بعد از ماه ها انتظار اقدام به افزایش سرمایه 627 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ( از  49.1 به 357 میلیارد تومان) کرده بار دیگر از چنین برنامه ایی خبر داد و بعد از توقف نماد ، امروز بازگشایی و با رشد حدود 16 درصدی به 65 تومان رسید.

این شرکت توضیح داده است: پیرو تصمیمات متخذه و موارد مطروحه در جلسه مجمع فوق العاده 10 اردیبهشت 97، هیات مدیره در 20 مرداد 97 مقرر کرد جهت خروج از ماده 141 قانون تجارت و با توجه به معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی، مراحل انجام ارزیابی طبقات ماشین آلات و سرمایه گذاری های بلند مدت را با رعایت دستورالعمل ها وآئین نامه های مرتبط در دستور کار شرکت قرار دهد.

تحقق خروج از شمولیت ماده 141، شرط لازم برای اخذ مجوز از سازمان بورس است و با توجه به اینکه تا لحظه تحریر این نامه درخواست انجام ارزیابی طبقات مورد اشاره به کانون کارشناسان رسمی دادگستری اصفهان ارسال نشده ، بدیهی است اظهار نظر نهایی پیرامون آن پس از اخذ گزارش از کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مجوز سازمان بورس امکان پذیر است.

براساس این گزارش، تولید مواداولیه الیاف مصنوعی که "شپلی" با بیش از 53 درصد مالک آن است ، از چنین برنامه ایی خبر داد و امروز برای ساعتی با توقف نماد روبرو شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۵/۲۲
4
1
پاسخ
دفعه قبل که 1200 درصد بود و سازمان ماشین آلت و .. را قبول نکرد چون اونها استهلاک داشتند حالا چطور سازمان می خواد دوباره اونها را قبول کنه؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ