کد خبر: ۹۱۴۲۰
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۵/۲۲

تهدید شدیداللحن حماس علیه رژیم صهیونیستی

تهدید شدیداللحن حماس علیه رژیم صهیونیستی

شاخه نظامی جنبش حماس در غزه تهدید کرد: هر اقدام احمقانه ای از رژیم صهیونیستی سر بزند، پاسخ آن ویرانی غیرقابل تحمل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیروز درباره هرگونه اقدام احمقانه به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

وبگاه خبری القسام با انتشار یادداشتی با عنوان چه‌زمانی با دشمن نمی‌جنگیم؟  اعلام کرد: شایسته است که دشمن خود را فریب ندهد، هر اقدامی احمقانه که از آنها سر بزند، ویرانی و دردی غیرقابل تحمل برای آنها به بار خواهد آورد که تاکنون در حجم و ماهیت، با آن روبه‌رو نشده است.زمانیکه حماس برای آزادی مبارزه می‌کند، منافع مردم در صدر اولویت‌های آن خواهد بود و حتی وقتی که با دشمن خائن و وحشی روبه‌روست، گاه‌گاهی و طبق نیاز ملی از تاکتیک گاهی گفت‌وگو و گاهی آتش استفاده می‌کند.

حماس هیچ‌گاه توافق‌های توقف تبادل آتش نقض نمی‌کند حتی اگر با دشمن وحشی و خائن باشد، جای نگرانی نیست چون طرف مقابل در نقض عهد، قهرمانی تاریخی است.دشمنی که گفته می‌شود باهوش و دارای پشتکار و بیدار است، در عین حال، متکبر، متجاوز و خو کرده به (صفت) انتقام‌جویی است و علاوه بر این غصب‌کننده، دزد و اشغالگر نیز هست و همین صفات فروپاشی خودکار آن را زمانی که ضربه‌ کاری را بر وی وارد می‌کنیم، تسهیل می‌کند.

زمانی با دشمن نمی‌جنگیم که دشمن اشغالگر از ماهیت دشمن بودن دست بردارد و این، هرگز اتفاق نخواهد افتاد.رژیم صهیونیستی شبیه به عقرب است و اگر روزی تصمیم بگیرد که دیگر نیش نزند، سوزنی که در دم دارد وی را تحریک خواهد کرد که دوباره به ماهیت بازگردد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ