کد خبر: ۹۲۴۲۴
۹:۵ - ۱۳۹۷/۵/۲۳

وزارت صنعت با درخواست ایران خودرو و سایپا موافقت کرد/ منتظر نظر روحانی
مشاور وزیر:

وزارت صنعت با درخواست ایران خودرو و سایپا موافقت کرد/ منتظر نظر روحانی

مشاور وزیر صنعت از درخواست ایران خودرو و سایپا برای آزادسازی قیمت و فروش با 5 درصد کمتر از نرخ بازار خبر داد و گفت: وزارت صنعت موافق این درخواست است اما باید منتظر نظر رئیس جمهور بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اصغر خسروشاهی در جلسه ایی با اعضاء انجمن قطعه سازان با اشاره به اینکه وزارت صنعت در جریان تمامی اطلاعات ارزی و خرید قطعات و مواد از قطعه سازان و خودروسازان است، گفت: در رابطه با صنعت خودرو فقط وزارت صنعت دخیل نیست و سایر دستگاه‌ها مانند وزارت اقتصاد، بانک مرکزی هم در دخالت دارند به همین دلیل باید به جمع بندی نهایی در این خصوص برسیم. نامه انجمن قطعه سازان به هیات دولت ارسال شده و ساماندهی وضعیت فعلی نیازمند تصمیم گیری‌های مجموعه هیات دولت است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر درخواست افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان افزود: درخواست افزایش قیمت از سوی ایران خودرو و سایپا به رییس جمهوری رسیده اما چون این موضوع در شرایط غیر عادی اعلام شده باید شخص روحانی در این رابطه تصمیم گیری کند.

به گفته وی خودروسازان در نامه ایی از وزارت صنعت خواسته اند تا قیمت گذاری خودرو آزاد شود و محصولات را 5 درصد زیر قیمت بازار بفروشند که وزارت صنعت موافق آن است. همچنین قیمت 101 میلیون تومانی استپ وی با دلار 9 هزار تومانی معقول است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ