کد خبر: ۹۲۴۴۴
۱۲:۲ - ۱۳۹۷/۵/۲۳

بنزین سوپر از اول شهریور عرضه می‌شود

بنزین سوپر از اول شهریور عرضه می‌شود

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت گفت: محدودیت عرضه بنزین سوپر تا پایان مردادماه رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیژن حاج‌ محمدرضا به تسنیم گفت: در توزیع بنزین سوپر محدودیت‌هایی داریم اما این محدودیت، مطلق نیست و این‌گونه نبوده که به هیچ وجه بنزین سوپر عرضه نشود، بلکه عرضه این نوع بنزین کمتر از میزان تقاضای آن بوده است.جایگاهداران هیچ تقصیری در بروز این محدودیت نداشته‌اند اما با این حال از مردم عذرخواهی می‌کنیم که در بخش توزیع بنزین سوپر آن‌طور که انتظار می‌رفت، عرضه مطلوب نبود.

وی با بیان اینکه با وجود بروز محدودیت در توزیع بنزین سوپر، توزیع بنزین معمولی بدون هیچ محدودیتی و به‌ صورت 24ساعته صورت گرفت،افزود: ذخیره‌سازی خوبی در زمینه بنزین یورو4 صورت گرفته و بر اساس جلسات مستمری که با مسئولان امر داشتیم، محدودیت عرضه بنزین سوپر نیز تا پایان مرداد رفع می‌شود.

وی ادامه داد: از خرداد تا امروز با رشد 8 تا 10 درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته مواجه شدیم و پیش‌بینی می‌کنیم این میزان افزایش تقاضا برای مصرف بنزین تا پایان شهریور که سفرهای تابستانی ادامه دارد، ادامه پیدا کند. هم‌اکنون در زمینه تأمین و توزیع بنزین در هیچ نقطه کشور با محدودیت و یا وقفه‌ای مواجه نیستیم و به هر میزان مردم نیاز به بنزین داشته باشند در جایگاههای عرضه سوخت در سراسر کشور می‌توانند سوخت‌گیری کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ