کد خبر: ۹۲۴۴۷
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۵/۲۳

۴ شرکت بورسی و فرابورسی رویداد مهم اعلام کردند

۴ شرکت بورسی و فرابورسی رویداد مهم اعلام کردند

۴ شرکت بورسی و فرابورسی داروسازی اکسیر ، فارابی، خدمات دریایی و بندری سینا و معدنی کیمیای زنجان گستران از رویدادی با اهمیت خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز نماد 4 شرکت بورسی و فرابورسی داروسازی اکسیر ، فارابی، خدمات دریایی و بندری سینا و معدنی کیمیای زنجان گستران به دلیل اعلام رویداد با اهمیت متوقف شد که با بازگشت دو شرکت اول همراه بود.

براساس این گزارش، دو شرکت داروسازی اکسیر  وفارابی از برنامه تیپکو (سرمایه گذاری دارویی تامین ) برای فروش املاک مازاد و انتقال دفاتر مرکزی به استان ها و محل استقرار کارخانه ها خبر دادند که مربوط به ساختمان دفتر مرکزی و یک باب مغازه تجاری متعلق "دلر" و فروش دفتر اصفهان و تهران "دفارا" است.

خدمات دریایی و بندری سینا نیز از دریافت مجوز سازمان بنادر و دریا نوردی برای تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خبر داد و اعلام کرد از 17 مرداد، کلیه صورت حساب های ارزی شناور و خدمات THC با نرخ ارز آزاد مندرج در دو سامانه سنا و نیما محاسبه می شود.

معدنی کیمیای زنجان گستران هم از برنده شدن در دو مزایده خبر داد. مزایده اول مربوط به برداشت از دپوی معدن مس چاه فراق به ارزش 1.5 میلیارد تومان و مزایده دوم پهنه اکتشافی هلیل آباد-نصرت آباد استان زنجان به ارزش 5.8 میلیارد تومان است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ