کد خبر: ۹۲۵۶۴
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۵/۲۷

شفاف سازی

شفاف سازی "فولاد" از مشارکت در تامین مالی سد و تونل کوهرنگ

مدیرعامل فولاد مبارکه درخصوص مشارکت در تامین مالی پروژه تکمیل سد و تونل سوم کوهرنگ و تاثیر ان بر صورتهای مالی اقدام به شفاف سازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت فولاد مبارکه 7.5 هزار میلیارد تومانی درخصوص مشارکت در تامین منابع مالی پروژه تکمیل سد و تونل سوم کوهرنگ اقدام به شفاف سازی کرد.

در این رابطه بهرام سبحانی درخصوص پرداخت مبالغی جهت انتقال آب از سرچشمه های کارون اعلام کرد: شرکت فولاد مبارکه با توجه به خشکسالی سال های اخیر و بروز مشکلات عدیده در حوضه آبریز زاینده رود در تامین آب شرب فلات مرکزی ایران و در راستای عمل به رسالت های اجتماعی،بر اساس ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید و همچنین ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، اقدام به سرمایه گذاری جهت تامین مالی پروژه تکمیل سد و تونل سوم کوهرنگ کرده است.

بر این اساس "فولاد" مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به شرکت آب منطقه‌ای اصفهان پرداخت کرده که در سرفصل حساب های دریافتنی غیر تجاری صورتهای مالی سال مالی ۹۶ افشا شده و قرار است به تدریج منابع مالی مورد نیاز را جهت تکمیل پروژه مذکور در طول دوران ساخت پرداخت کند و اصل و فرع مبالغ سرمایه گذاری را بر اساس قوانین فوق الذکر و با توجه به قرارداد فی مابین بازیافت خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ