کد خبر: ۹۲۵۷۰
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۵/۲۷

دفتر مرکزی کارگزاری ساتا افتتاح شد/ برنامه حضور در بین 10 کارگزار اول

دفتر مرکزی کارگزاری ساتا افتتاح شد/ برنامه حضور در بین 10 کارگزار اول

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح امروز دفتر مرکزی کارگزاری آرمون بورس را افتتاح کرد که برنامه حضور در بین 10 کارگزار اول را دارد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مراسم افتتاح رسمی دفتر مرکزی کارگزاری آرمون بورس با حضور ابراهیم محمودزاده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، محمد حسن تولایی مدیر عامل سرمایه گذاری ساتا، اعضای هیئت مدیره و معاونان ساتا و شستان، سهامداران کارگزاری، نمایندگان سازمان و شرکت بورس و مدیران عامل شرکتهای تابعه گروه ساتا و جمعی از خبرنگاران در ساختمان هلدینگ مهرگان واقع در ستارخان برگزار شد.

سرمایه‌گذاری ساتا "شستان"  که به عنوان یکی از مهمترین مجموعه های اقتصادی ساتا به شمار می رود با تمرکز فعالیت های متعدد اقتصادی در قالب هلدینگ های تخصصی قصد دارد فعالیت های مالی را در بازار مالی توسعه دهد. مجموعه شستا دارای ۵ هلدینگ تخصصی در شاخه های پتروشیمی، نفت، گاز و نیر، ساختمان، صنعت و معدن و مالی و بازرگانی است. در این راستا همه فعالیت های سرمایه گذاری تامین مالی و مدیریت دارایی بورسی ساتا در شرکت سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس متمرکز شده است.

اهداف اصلی شرکت سرمایه گذاری ساتا از خرید ۱۰۰ درصد سهام شرکت کارگزاری، تکمیل زنجیره ارزش و خلق ثروت برای جامعه بزرگ ذینفعان است که در کنار آن اقدامات دیگری چون خرید و فروش سهام، انتشار اوراق و عرضه سهام، بازارگردانی اوراق و سهام، تامین مالی برای گروه و ارائه سایر خدمات مالی بازار سرمایه به گروه ساتا و سایر متقاضیان است.

سهامداران اصلی کارگزاری آرمون بورس شامل سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس، بیمه کوثر و سرمایه گذاری امیر می شوند. براساس چشم انداز ترسیمی قرار است این کارگزاری در آینده در میان ۱۰ کارگزار برتر بازار سرمایه قرار گیرد.

کارگزاری آرمون بورس اولین شرکت کارگزاری ۱۰۰ درصد خصوصی است که ۱۵ دی سال ۷۱ به دنبال تصویب هیئت مدیره سازمان بورس قادر به کسب مجوز شد و ۷ بهمن همان سال اولین معامله را انجام داد. این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه کارگزاری یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های کارگزاری در ایران است که توانسته اعتبار و جایگاه مناسبی در بازار سرمایه کسب کند. شرکت تلاش دارد کیفیت و اصل مشتری مداری را سرلوحه همه امور قرار داده و در جهت بهبود مستمر گام بردارد.

این کارگزاری دارای مجوز های معاملات در بورس اوراق بهادار، بورس کالا(کشاورزی و سیمان)، فرابورس، آنلاین و مرکز تماس تلفنی از ارکان بازار سرمایه است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ