کد خبر: ۹۲۵۸۰
۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۵/۲۸

تصمیم جدید برای انتخاب هیات مدیره، مدیران عامل شرکت ها و هلدینگ ها
سرپرست وزارت تعاون اعلام کرد:

تصمیم جدید برای انتخاب هیات مدیره، مدیران عامل شرکت ها و هلدینگ ها

سرپرست وزارت تعاون از تصمیم جدید برای انتخاب هیات مدیره، مدیران عامل شرکت ها و هلدینگ ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،انوشیروان محسنی بندپی به منظور هماهنگی درانتصابات اعضای هیات مدیره ها ومدیران عامل شرکت ها و هلدینگ ها برای رؤسا،مدیران عامل سازمان ها،صندوق ها و موسسات وابسته بخشنامه ای صادر و اعلام کرد: همانگونه که واقفید بکارگیری بدون ضابطه افراد در سطوح مدیریتی شرکت ها و هلدینگ های تابعه، اساس هرگونه ناکارآمدی، منشاء فساد و تبعیض و لاجرم عامل تخریب و تضعیف اعتماد عمومی نسبت به اعتبار نظام مدیریتی است.

بنابراین، در راستای ساماندهی مساله خطیر عزل و نصب ها، پایبندی به اصول تخصص گرایی و ضوابط شایسته سالاری و نظر به حساسیت و مطالبه قاطبه جامعه، تاکید مینمایم وفق بخشنامه شماره 93965 مورخ 15 مرداد 97 و به منظور فراهم سازی فرصت های برابر برای همه واجدین شرایط، انتخاب اعضای هیات مدیره ها و نیز مدیران عامل شرکت ها و هلدینگ های تابعه و شرکت های رده اول که مستقیماً به هلدینگ ها متصل هستند، صرفاً از طریق فراخوان عمومی و بررسی رزومه نخبگان صورت خواهد گرفت.

در این خصوص لازم است گزینه منتخبِ کمیته انتصابات، به منظور تصمیم گیری نهایی، منضم به اسناد مثبته و پیوست گزارش دقیقِ فرایند انتخاب، به دفتر اینجانب ارسال شود. بدیهی است هر گونه انتصاب خارج از این فرایند، غیر قابل قبول است.

همچنین درخصوص انتصاب معاونین و مدیران بلافصل ستادی و اجرایی لازم است روسای محترم سازمانها، صندوق ها و موسسات وابسته پس از هماهنگی و اخذ تایید اینجانب اقدام کنید.

 انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ