کد خبر: ۹۲۶۰۷
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۵/۲۸

۱۴ شرکت به علت رشد قیمت و رویداد مثبت بسته شدند/ بازگشت ۹ نماد

۱۴ شرکت به علت رشد قیمت و رویداد مثبت بسته شدند/ بازگشت ۹ نماد

در روزی که دوباره شاخص بورس با جهش بیش از ۳ هزار واحدی روبرو شده ، ۱۴ نماد متوقف و ۹ نماد هم آماده بازگشایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام که با جهش دوباره بیش از 3 هزار واحدی شاخص همراه شده ، علاوه بر خروج موقت دو شرکت تاپیکو و پست بانک به علت برگزاری مجمع سالانه سه شنبه جاری ، 14 نماد متوقف و 9 نماد هم آماده بازگشایی شدند.

براساس این گزارش، پتروشیمی پردیس به دلیل افزایش 52 درصدی سود هر سهم ، شرکت های حفاری شمال، ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌ ، کاشی‌ سینا و سرمایه گذاری مسکن الوند به علت افزایش بیش از 20 درصدی قیمت سهام در 5 روز کاری ، بیمه حافظ و پتروشیمی غدیر به دلیل نوسان قیمت بیش از 60 و 50 درصدی،  بانک‌ اقتصادنوین‌، لیزینگ‌خودرو غدیر و فرآورده‌ های‌ نسوز به دلیل اعلام رویدادی مهم مشمول توقف نماد شدند.

همچنین بعد از بازگشت امروز موتورسازان‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ ، نماد این شرکت بورسی به دلیل رشد بیش از 50 درصدی قیمت سهام و برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد.

علاوه بر این شرکت های تجهیز نیروی زنگان، آلومتک و سرمایه گذاری سبحان به علت برگزاری مجمع در پایان معاملات امروز از تابلو خارج می شوند.

در این میان شرکت های آذرآب، آلومینیوم‌ایران‌ ، خدمات‌انفورماتیک‌، بانک‌اقتصادنوین‌، لیزینگ ‌خودرو غدیر، نفت سپاهان، نفت پاسارگاد، فولاد آلیاژی یزد و فرآورده‌ های‌ نسوز با محدودیت نوسان قیمت آماده بازگشایی شدند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ